سرمایه خالص لیدی گاگا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران: لیدی گاگا، زاده 28 مارس 1986، خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و بازیگر آمریکایی است. مجله تایم، او را یکی از 100 شخصیت تأثیرگذار سال 2010 و مجله فوربس نیز او را یازدهمین زن قدرتمند دنیا در سال 2011 معرفی نموده است.

سرمایه خالص لیدی گاگا چقدر است؟

لیدی گاگا راه زیادی را برای شهرت و محبوبتی که در حال حاضر دارد، پیموده است. او یکی از بااستعدادترین ستاره های صنعت موسیقی دنیا است. او نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای بازیگری و حتی مد و فشن نیز فعالیت دارد. او تاکنون 12 بار نامزد جایزه گرمی شده و 6 بار آن را به دست آورده است. او دارای 4 رکورد دنیای گینس نیز می باشد.

نام لیدی گاگا در فهرست پرفروش ترین هنرمندان موسیقی دنیا دیده می گردد. اما به راستی چنین سوپراستاری چقدر سرمایه دارد؟ او بیشتر سرمایه اش را از چه راهی به دست آورده است؟

لیدی گاگا در سال 2008، اولین آلبوم خود را روانه بازار کرد که آهنگ های آن هنوز هم که هنوز هواداران خاص خود را دارد. آهنگ هایی چون Just Dance، Poker Face و Paparazzi از آهنگ هایی هستند که او را با سرعت هر چه تمام تر به سمت شهرت روانه کردند.

او یک سال بعد، یعنی پس از این که نامش بر سر زبان ها افتاد، آهنگ های بیشتری را روانه بازار کرد که تمام شان فروش خوبی داشتند. 3 تا از بهترین آلبوم های او با نام The Fame حدود 8.8 میلیون کپی، Born This Way 3.8 میلیون کپی و Artpop 1.4 میلیون کپی فربه فروش رفت.

در سال 2014، زمانی که او به همراه تونی بنت آلبوم جاز Cheek to Cheek را منتشر کرد، ما به استعدادهای بیشتری از او پی بریم.

در واقع او بیشتر سرمایه اش را از راه برگزاری تورهای دنیای به دست آورده است. به عنوان مثال برای توری که او با نام The Fame Ball در سال 2008 برگزار کرد، 3.15 میلیون دلار دریافت کرد. تورهای دنیای سالهای 2009 تا 2011 او نیز حدود 227.4 میلیون دلار به سرمایه اش اضافه نمودند. تور سال 2012 او با نام Born This Way Ball نیز 382.3 میلیون دلار و تور دیگرش با نام Artpop نیز 257.1 میلیون دلار برایش سرمایه به همراه داشت.

او در سال 2017، شویی در مراسم سوپربول اجرا کرد که درآمد بالایی برای او به همراه داشت. پس از این اجرا، او بیش از 150000 تا از آهنگ و آلبوم هایش را به طول آنلاین در یک روز فروخت.

اگر چه لیدی گاگا به وسیله موسیقی به شهرت و ثروت رسید اما نمی توان استعداد بازیگری او را نادیده گرفت. او طی این سالها در فیلم های بسیاری مانند Machete Kills یا American Horror Story هنرنمایی کرد. البته بهترین بازی او را در فیلم A Star Is Born محصول سال 2018 و در کنار ستاره ای چون بردلی کوپر دیدیم. در واقع او با بازی در این فیلم تا 50 میلیون دلار بر سرمایه اش اضافه نمود.

بدون شک می توان گفت که 2018 سال لیدی گاگا بود. او در آگست این سال توانست سرمایه اش را به 275 میلیون دلار برساند اما خب پس از بازی در فیلم A Star Is Born سرمایه او تا 300 میلیون دلار نیز افزایش یافت که در نهایت نام او را به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد دنیا ثبت کرد.

منبع: برترین ها

به "سرمایه خالص لیدی گاگا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه خالص لیدی گاگا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید