صدرنشینی با خریدهای چندمنظوره برانکو

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، نادری نقش اساسی در پاس گل های اخیر به علی علیپور داشته است و مهدی شیری هم به خوبی توانسته هافبک های پرسپولیس را تغذیه کند.

صدرنشینی با خریدهای چندمنظوره برانکو

صدرنشینی با خریدهای چندمنظوره برانکو

پرسپولیس که نیم فصل اول لیگ برتر را به دلیل محرومیت با دست های خالی و به سختی سپری نموده بود، بعد از باز شدن پنجره زمستانی جابجایی مدافعانی نظیر مهدی شیری و محمد نادری را به فهرست خود اضافه نمود تا مسائل بهترین خط دفاعی فصل گذشته که دیگر صلابت قبل را نداشت، کم و کمتر گردد. به طوری که تیم برانکو در 10 بازی گذشته خود پیش از بازی با ذوب آهن، صاحب 23 امتیاز شد.

این تیم با حضور سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و محمد نادری در خط دفاعی اش تنها 6 گل در نیم فصل دوم خورده و این مدافعان یاری زیادی به کلین شیت های علیرضا بیرانوند نموده ا ند. همین آمار قابل قبول است که باعث شده کادر فنی این تیم تغییری در خط دفاعی ایجاد نکند و بخواهد با همین ترکیب و همین سیستم به ادامه بازی های خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بپردازد.

خوبی شیری و نادری که به عنوان مدافعان کناری پرسپولیس در راست و چپ بازی می نمایند، این است که آنها گذشته از عملکرد موفقیت آمیزشان در فاز دفاعی، قابلیت اضافه شدن به خط هافبک پرسپولیس در هنگام حملات این تیم را هم دارند. حضوری موثر که باعث شده پیروزی های اخیر پرسپولیس در نیم فصل دوم پرگل تر بازی های این تیم در نیم فصل اول باشد. صحبت از بازیکنان جوانی است که با سرعت بالای خود پایه گذار بعضی از گل های این تیم بوده اند.

نادری نقش اساسی در پاس گل های اخیر به علی علیپور داشته است و مهدی شیری هم به خوبی توانسته هافبک های پرسپولیس را تغذیه کند.

11

منبع: ایران ورزشی

به "صدرنشینی با خریدهای چندمنظوره برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی با خریدهای چندمنظوره برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید