عضو تازه باشگاه میلیاردی ها ، کاپیتان مارول 760 میلیون دلاری شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، فیلم سینمایی کاپیتان مارول در دومین هفته اکران در آمریکای شمالی 69 میلیون دلار فروخت و گیشه جهانی خود را در کمتر از دو هفته به مرز 760 میلیون دلار رساند.

عضو تازه باشگاه میلیاردی ها ، کاپیتان مارول 760 میلیون دلاری شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو به نقل از فوربس، کاپیتان مارول که نخستین فیلم ابرقهرمانی بر اساس کتاب های مصور با حضور یک قهرمان زن است، 265 میلیون دلار در آمریکا و کانادا و 494 میلیون دلار در دیگر نقاط جهان فروخته است. این فیلم در هفته دوم اکران فقط 55 درصد تماشاگرانش را از دست داد و اگر فروش آن با همین روند ادامه داشته باشد، در آینده نزدیک وارد باشگاه فیلم های یک میلیارد دلاری می گردد.

کارشناسان عملکرد کاپیتان مارول را در گیشه با انتقام جویان: جنک ابد مقایسه می نمایند؛ فیلمی که درآمد آن در دو هفته اول اکران از گیشه نهایی مرد مورچه ای و رنبورک با 623 میلیون دلار، آیرون من 2 با 624 میلیون دلار، ثور: جهانی تاریک با 645 میلیون دلار و کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی با 714 میلیون دلار بهتر بوده است. کاپیتان مارول تا همین امروز در فهرست پرفروش ترین فیلم های ابرقهرمانی در رده 22 قرار گرفته است.

پس از یک شروع نه چندان قدرتمندانه در گیشه 2019، به لطف عملکرد تازه ترین محصول استودیو مارول آمار فروش بلیت سینماها در امسال میلادی نسبت به مدت مشابه سال 2018 حدود سه درصد بهتر شده است. هر چند مجموع درآمد سال 2019 در مقایسه با سال گذشته در همین زمان کاهشی 19 درصدی را نشان می دهد. بری لارسن که با اتاق جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برده بود، نقش اصلی را در کاپیتان مارول ایفا می نماید.

بسیاری از شرکت های پخش و استودیوهای بزرگ به روزهای مانده از ماه مارس امیدوارانه نگاه می نمایند و انتظار می رود عقب ماندگی گیشه داخلی آمریکای شمالی با اکران فیلم های تازه جبران گردد. ما به کارگردانی جردن پیل هفته آینده می آید و نسخه تازه انیمیشن محبوب دامبو اندکی پس از آن. برای هر دو فیلم افتتاحیه 35 میلیون دلاری پیش بینی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "عضو تازه باشگاه میلیاردی ها ، کاپیتان مارول 760 میلیون دلاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو تازه باشگاه میلیاردی ها ، کاپیتان مارول 760 میلیون دلاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید