فیلم کوتاه مخمصه به فستیوال PiGrecoZen راه یافت

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، فیلم کوتاه مخمصه در چهارمین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه فستیوال PiGrecoZen در کشور ایتالیا راه یافت.

فیلم کوتاه مخمصه به فستیوال PiGrecoZen راه یافت

به گزارش باشگاه وبلاگ ارم گفتگو پویا، فیلم های کوتاه مدیا و مخمصه به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا خاوری در دو فستیوال در کشور ایتالیا رقابت می کنند. فستیوال PiGrecoZen در این دوره میزبان فیلم های بلند، فیلم های کوتاه (زیر بیست دقیقه)، فیلم های شصت ثانیه ای (بخش مسابقه) و فیلم های شصت ثانیه ای (بخش خارج از مسابقه) است و فیلم کوتاه مخمصه به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا خاوری در بخش رقابتی فیلم های شصت ثانیه ای با فیلم هایی از کشورهای روسیه، اکراین، ایتالیا، هلند، ازبکستان، کانادا، آمریکا، امارات، هند، نپال، آرژانتین و اسپانیا رقابت می کند.

جشنواره PiGrecoZen قصد دارد که با اشتراک گذاری دیدگاه های مختلف بتواند ارتباط نزدیک تری بین جامعه بشری برقرار کند. در بخشی از دیدگاه این جشنواره برای سال جاری آمده است: نجامعه غربی امروزه با فرقه های بیرونی و مشهور، و همچنین فقدان معنویت دست و پنجه نرم می کند. امروز باید در مقابل هیولاهایی مثل مصرف گرایی و خودخواهی و به طور کلی حاکمیت حوزه مادی بر معنویت مبارزه کرد. چرا که این مسائل باعث بوجود آمدن تنهایی، خستگی، ناامنی و انحراف عمیق اخلاقی می شود. ما معتقدیم برای تغییر مطمئنا راه هایی وجود دارد و ما می خواهیم همراه با شما و سینما به این هدف برسیم.

آثار در این جشنواره در بخش هایی نظیر بهترین فیلم، بهترین انیمیشن، بهترین فیلم تجربی و دیپلماسی فرهنگی به رقابت می پردازند.

مخمصه پیش از این در فستیوال فیلم های کوتاه برلین فلش، فستیوال فیلم های کوتاه و مستند رم و فستیوال فیلم های مستقل میامی به نمایش در آمده بود.

همچنین فیلم کوتاه مدیا در پنجمین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه ژئو فیلم فستیوال و اکسپو سینما در کشور ایتالیا راه یافت.

این فیلم پیش از این در جشنواره انسان شناسی بچه ها و جوانان در کشور اسلوانی، نمایش های ماهانه فیلم کوتاه در سالن آرکتیک پلی هاوس در کشور آمریکا و جشنواره آنلاین سیاره بارسلونا در کشور اسپانیا به نمایش در آمده بود. فیلم کوتاه مدیا همچنین برای نمایش در جشنواره چشم به فیلم در کشور اسلوانی دعوت شده بود.

ژئو فیلم فستیوال و اکسپو سینما در این دوره میزبان فیلم های کوتاه زیر 30 دقیقه است و از نهم نوامبر 2017 مصادف با 18 آبان آغاز شده و تا چهارم مارس 2018 مصادف با 13 اسفند ادامه خواهد داشت.چهارمین دوره این جشنواره از 24 تا 28 اکتبر مصادف با 2 تا 6 آبان در کشور ایتالیا برگزار می شود.

منبع: تسنیم

به "فیلم کوتاه مخمصه به فستیوال PiGrecoZen راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه مخمصه به فستیوال PiGrecoZen راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید