قمقمه ای که دوش می گردد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، یک قمقمه که مخصوص حمل با دوچرخه است، به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر استفاده اصلی خود، توانایی تبدیل به دوش و پخش کردن آب برای استحمام را دارد.

قمقمه ای که دوش می گردد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو و به نقل از گیزمگ، نوشیدن آب امری ضروری و بسیار خوب برای تندرستی و سلامت بدن به خصوص در هنگام ورزش است. اما احتیاج یک دوچرخه سوار حرفه ای کوهستان فقط نوشیدن آب نیست و برای کارهای دیگر نظیر استحمام و شستشو نیز احتیاجمند آب است.

اکنون سه نفر از مخترعین آمریکایی با در نظر دریافت این احتیاجها اقدام به ساخت یک قمقمه خاص به نام MODL نموده اند که چیزی بیشتر از تنها یک قمقمه است و آن را قمقمه کاربردی نامیده اند.

اول از همه MODL یک لیتر گنجایش دارد و به دلیل بدنه سیلیکونی و انعطاف پذیر می توان حجم آن را در هنگام خالی بودن کاهش داد تا فضای کمتری اشغال کند. علاوه بر این، هر دو انتهای از جنس پلی پروپیلن آن را می توان از حلقه فولادی ضد زنگ باز کرد تا شستن آن با دست و یا در ماشین ظرفشویی ساده تر و دقیق تر انجام گیرد.

همچنین به جای دهانه های رایج برای قمقمه ها در MODL از شلنگ سیلیکونی منعطف استفاده شده است که امکان حمل افقی قمقمه را نیز فراهم می نماید.

برای نوشیدن آب به طور عادی تنها ضروری است تا یکی از دو درپوش را باز کرد یا به وسیله نی آب نوشید، اما برای شستشو یا استحمام یکی از انتهاهای این قمقمه مجهز به درپوش با پنج سوراخ ریز است که امکان پخش کردن آب به شکل سردوش را دارد.

این قمقمه همچنین یک فیلتر دارد که می تواند تا 99.9999 درصد از باکتری های مضر موجود در آب دریاچه ها و رودخانه ها را نابود کند. این فیلتر برای تصفیه 3000 لیتر آب مناسب است.

مبلغ پیش سفارش این قمقمه در حال حاضر 89 دلار است که یک بسته کامل از قطعاتی که ذکر شد را شامل می گردد. قیمت نهایی آن نیز 130 دلار مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قمقمه ای که دوش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قمقمه ای که دوش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید