مقاله: آوردن نور طبیعی به خانه در بازسازی ساختمان

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، هرچه سطوح درخشان تر باشند، در افزایش نور خانه تاثیر بیشتری می گذارند. استفاده از سطوح درخشان مانند آیینه، لوسترهای برنجی و استفاده از المان های فلزی باعث انعکاس نور می گردد و نور بیشتری در خانه جریان پیدا می نماید. به کاربردن آینه در دکوراسیون خانه نور زیادی را به همراه دارد اما جای آیینه هم مهم است.

مقاله: آوردن نور طبیعی به خانه در بازسازی ساختمان

کف پوش با رنگ تیره می تواند نور طبیعی را کم کند. می توانید از کف پوش روشن در بازسازی خانه بهره ببرید، یا کف پوش خود را با تمیز کردن و یا جلا دادن براق کنید. راه چاره دیگر این است که از المان های روشن مثل فرش یا مبلمان روی کف پوش تیره بهره ببرید. ضمناً این تضاد باعث زیباتر شدن خانه شده و ابعاد خانه را عظیمتر نشان می دهد.

سعی کنید آیینه ها را رو به پنجره یا رو به روی هم قرار دهید. اگر خانه شما پنجره های کوچکی دارد کنار پنجره آیینه ای هم اندازه پنجره قرار دهید. به این شکل پنجره عظیمتر به نظر خواهد آمد و نور بیشتری به خانه وارد می گردد. انتهای راهرو کوچک، آینه های عظیم قرار دهید تا راهرو عظیمتر به نظر برسد.

در زمان بازسازی ساختمان می توانید با آنالیز خانه و استفاده از ترفند های مختلف مقدار نور طبیعی خانه را افزایش دهید. در قدم اول و قبل از انتخاب رنگ ها، دکوراسیون و حتی آغاز بازسازی خانه، میزان نور طبیعی که برای هر اتاق لازم دارید را تعیین کنید. تمامی اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق نشیمن را آنالیز کنید. در قدم دوم باید آنالیز کنید که نور طبیعی از کدام زاویه وارد خانه می گردد و مشکل نرسیدن نور از کجا است. آنالیز کنید که آیا اتاق خاصی کم نور است و این که همه اتاق ها نور بیشتری احتیاج دارند یا نه.

منبع مقاله: آوردن نور طبیعی به خانه در بازسازی ساختمان

به "مقاله: آوردن نور طبیعی به خانه در بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آوردن نور طبیعی به خانه در بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید