میترا ابراهیمی آبروی شوهرش را برد ، لباس همسر پیمان قاسم خانی پاره بود

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران: میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی عکسی از خود با لباس عجیبش منتشر کرد.

میترا ابراهیمی آبروی شوهرش را برد ، لباس همسر پیمان قاسم خانی پاره بود

همسر پیمان قاسم خانی متولد 2 اسفند سال 1369 است. همسر پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی نام دارد. همسر پیمان قاسم خانی به حرفه کارگردانی مشغول است. همسر پیمان قاسم خانی در اینستاگرام عکس های زیادی منتشر می نماید.همسر پیمان قاسم خانی به تازگی عکس عجیبی را منتشر نموده است.

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو؛ میترا ابراهیمی در عکسی که منتشر نموده با نشان دادن پولیور پاره ای که بر تن دارد نوشته که این لباس متعلق به همسرش پیمان قاسمخانی بوده است.او بدون این که متوجه پارگی آن گردد، پولیور را پوشیده است.

همکاری پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در گذشته

شاید برای شما جالب باشد بدانید که میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی چند سال پیش همدیگر را می شناختند. در پاییز 98 فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام کامی در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده بود. میترا ابراهیمی متولد 1368 است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

منبع: رکنا

به "میترا ابراهیمی آبروی شوهرش را برد ، لباس همسر پیمان قاسم خانی پاره بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میترا ابراهیمی آبروی شوهرش را برد ، لباس همسر پیمان قاسم خانی پاره بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید