نیمکت جوانان روی هوا ، عقیلی رفت، پورموسوی هم شاید برود

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سیروس پورموسوی سرمربی تیم جوانان ظاهرا موقعیتئ مستحکمی در پستش ندارد.او به تازگی دراز روسه برگشته در حالی که تیمش در این تورنمنت بین هشت تیم ششم شد.پورموسوی می گوید از دو تیم لیگ رجحان و یک تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد داشته اما هنوز در این مورد به جمع بندی نرسیده و همچنان مشغول آنالیز است اما احتمال جدایی اش وجود دارد چرا که به نظر می رسد حضور در راس کادر فنی تیم های لیگ رجحان از نظر اقتصادی قابل مقایسه با تیم جوانان نیست.

نیمکت جوانان روی هوا ، عقیلی رفت، پورموسوی هم شاید برود

تیم جوانان در حالی موقعیت سرمربی اش را متزلزل می بیند که همین دو سه روز قبل هادی عقیلی یکی از مربیان این تیم هم بنا به دلایلی نامشخص از کادر فنی جوانان جدا شد.ابتدا شایعه شد عقیلی به کادر فنی تیم امید اضافه می گردد اما چنین چیزی نبود و حت پورموسوی هم شرح درستی درباره علت جدایی عقیلی نمی دهد: قبل از بازی با یونان زمانی که قرار بود بازیکنان برای گرم کردن به زمین بروند عقیلی برای تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت دیگر نمی توانم با تیم امید کار را ادامه دهم. بعد از آن درگیر مسابقه بودیم و سپس به سرعت راهی ایران شدیم. دیگر فرصتی نبود که در خصوص این موضوع صحبت کنیم. به هر حال عقیلی خودش تصمیم به قطع همکاری گرفت.

وی با تاکید به اینکه با عقیلی اختلافی نداشته در خصوص اینکه آیا قبل از بازی با یونان این مساله را عنوان نمود، گفت:او به رختکن آمد و گفت نمی توانم تیم را همراهی کنم. ظاهرا مشکلاتی داشت که چیزی را بازگو نکرد. او گفت تا این مدت با تیم بودم و دیگر نمی توانم کنارتان باشم. سپس با بازیکنان خداحافظی کرد. در بازی آخر هم کنار ما در نیمکت بود.

سرمربی تیم جوانان در خصوص اینکه تکلیف جایگزین او چه می گردد، گفت:فعلا فکر نمی کنم کسی به جمع ما اضافه گردد. فرصت مان بسیار کم است. فعلا مارکو و بختیاری زاده کنارمان هستند. اگر احتیاج باشد کسی را به کادرفنی اضافه می کنیم.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "نیمکت جوانان روی هوا ، عقیلی رفت، پورموسوی هم شاید برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمکت جوانان روی هوا ، عقیلی رفت، پورموسوی هم شاید برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید