همه باهم برای زاینده رود می نویسیم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به منظور تبدیل مسئله زاینده رود به مطالبه ملی، طرحی را با عنوان همه باهم برای زاینده رود می نویسیم ویژه بچه ها و نوجوانان اجرا می نماید.

همه باهم برای زاینده رود می نویسیم

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه موضوع خشکی زاینده رود باید به مطالبه ملی و استانی تبدیل گردد توضیح داد: حتی اگر مشکل آب این رود تاریخی حل وفصل شد، بازهم حفاظت و پاسداشت زاینده رود باید برای مردم مهم باشد.

سعید امامی اضافه نمود: با همین رویکرد، دبیرخانه فرهنگی زاینده رود، طرح همه باهم برای زاینده رود می نویسیم را ویژه گروه سنی هشت تا 16 سال در مدارس شهر اصفهان اجرا و دانش آموزان را به نوشتن برای زاینده رود تشویق می نماید.

او شرح داد: دانش آموزان علاقه مند به داستان نویسی با نوشتن داستان هایی درباره زاینده رود استعداد خود در زمینه نوشتن و دغدغه شان برای زاینده رود را نشان می دهند و پس از آن افرادی که استعداد و علاقه بیشتری در این زمینه دارند انتخاب می شوند و آموزش مقدماتی نویسندگی را فرامی گیرند.

به گفته معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مراسم پایانی این رویداد فرهنگی اسفند برگزار و آثار برتر در قالب کتاب منتشر می گردد.

وبلاگ ارم گفتگو اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همه باهم برای زاینده رود می نویسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه باهم برای زاینده رود می نویسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید