والورده: نمی دانم دمبله چه چیزی گفت که باعث اخراجش شد، حرکت آرائوخو خطا نبود

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی قاطع شاگردانش مقابل سویا در نوکمپ گفت دلیل اخراج بازیکن فرانسوی تیمش در خاتمه مسابقه را نمی داند.

والورده: نمی دانم دمبله چه چیزی گفت که باعث اخراجش شد، حرکت آرائوخو خطا نبود

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تیم فوتبال بارسلونا در مهمترین بازی از هفته هشتم لالیگا، میهمانش سویای تحت راهنمایی خولن لوپتگی را با نتیجه قاطع 4 بر صفر شکست داد که این بازی حواشی مهمی هم داشت. نخست اینکه طلسم گلزنی لیونل مسی در این فصل شکسته شد و او اولین گلش را به ثمر رساند. سپس خطای آرائوخو روی چیچاریتو در موقعیت تک به تک منجر به اخراج او شد در حالی که بازیکنان بارسلونا داشتند به متئو لاهوس بابت تصمیمش اعتراض می کردند، یک کارت قرمز دیگر هم از جیب او درآمد و این بار روبه روی عثمان دمبله گرفته شد.

ظاهراً جملاتی که بال فرانسوی بارسلونا به داور گفت، باعث اخراج او شد، هرچند ارنستو والورده، سرمربی آبی و اناری ها می گوید بعید می داند که بازیکنش چیز خاصی به داور گفته باشد که سزاوار دریافت کارت قرمز باشد. این در حالیست که در گزارش لاهوس آمده که دمبله به او گفته است: تو خیلی بد هستی، خیلی بد!.

والورده در انتها بازی گفت: من نمی دانم دمبله چه چیزی گفته است، اما فکر نمی کنم که جمله چندان بلندی گفته باشد. در خصوص اخراج آرائوخو در اولین بازی اش هم باید بگویم که به نظر من او مرتکب خطا نشد، اما تصمیم گیری درباره چنین صحنه هایی برعهده داور است. بعد از آن هم دمبله اخراج شد که من نفهمیدم دلیلش چه بود. من با دمبله صحبت نکردم. هنوز برایم مبهم است. من نمی دانم که او چه چیزی گفته و برایم هم سخت است که با او صحبت کنم، چون هنوز به زبان اسپانیایی مسلط نیست.

والورده سپس درباره بازی و برد قاطع تیمش هم گفت: این بازی برای ما بسیار پیچیده و مهم بود. سویا هم موقعیت های گلزنی فراوانی داشت، اما فعلاً وضعیت همین است. سویا فضاهای زیادی را خالی گذاشت و ما بهتر از موقعیت های مان استفاده کردیم که همین هم دلیل پیروزی مان بود.

پیروزی 4 بر صفر بارسلونا مقابل سویا باعث صعود این تیم به رده دوم جدول لالیگا شد و حالا این تیم تنها دو امتیاز با رقیب دیرینه و صدرنشین خود رئال مادرید فاصله دارد. این در حالی است که دو تیم سه هفته دیگر در ال کلاسیکو به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "والورده: نمی دانم دمبله چه چیزی گفت که باعث اخراجش شد، حرکت آرائوخو خطا نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: نمی دانم دمبله چه چیزی گفت که باعث اخراجش شد، حرکت آرائوخو خطا نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید