وزش باد و بارندگی پراکنده در مازندران

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در خصوص وضع هوای استان مازندران ضمن جوی پایدار در ساعاتی از روز در این هفته از وزش باد با رگبارهای پراکنده در استان اطلاع داد.

وزش باد و بارندگی پراکنده در مازندران

احمد اسدی در گفت وگو با وبلاگ ارم گفتگو در خصوص شرایط هوای استان مازندران در چند روز آینده اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، شرایط جوی استان در روز آدینه 5 اردیبهشت ابری گاهی همراه با بارندگی، وزش باد وکاهش دما پیش بینی می گردد.

وی توضیح داد: در روز شنبه 6 اردیبهشت آسمان استان، نیمه ابری با افزایش نسبی دما، از شب با افزایش موقتی ابر، رگبار پراکنده و وزش باد در ارتفاعات نسبتاً شدید خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران اظهار داشت: در روز یک شنبه 7 اردیبهشت نیز آسمان نیمه ابری با افزایش نسبی دما از اواخر روز بتدریج ابری همراه با رگبار باران و وزش باد گاهی نسبتاً شدید بوده و در روز دوشنبه ابری گاهی با بارندگی، وزش باد و کاهش دما از اواخر روز با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می گردد.

اسدی ادامه داد: در روز سه شنبه 9 اردیبهشت، شرایط جوی به صورت صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، در ارتفاعات با رگبار پراکنده و وزش بادخواهد شد.

وی یادٖآور شد: در روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وزش باد و بارندگی پراکنده در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد و بارندگی پراکنده در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید