وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا: ترامپ شرور، قلب و روح ندارد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تهران - خبرنگاران - مایکل کوهن وکیل پیشین رئیس جمهوری آمریکا در مورد روابط خود با موکل سابقش گفت که دونالد ترامپ وقتی شرور و بدجنس می شود، قلب و روح ندارد.

وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا: ترامپ شرور، قلب و روح ندارد

به گزارش روز دوشنبه سازمان خبری آمریکایی راو استوری، کوهن اضافه نمود: از بودن با وی لذت می بردم. وقتی خوب است، فردی عالی است، وقتی وحشتناک می شود، به بدترین آدم روی کره خاکی تبدیل می شود.

کوهن به اتهام ارتکاب چند فقره جرم از جمله کلاهبرداری مالی، تقلب مالیاتی و دادن حق السکوت به دو زن برای فاش نکردن روابط نامآغازشان با ترامپ، به سه سال زندان محکوم شده است و دوره حبس وی از ششم می (16 اردیبهشت 1398) آغاز می شود.

کوهن در جلسه محاکمه خود مسئولیت کارهایش را برعهده گرفته و گفته که با رهنمود شخص ترامپ، حق السکوت داده است.

اما رئیس جمهوری آمریکا هدایت کوهن برای قانون شکنی را رد کرده و مدعی شده است که جرایم کوهن هیچ ربطی به وی ندارد.

ماموران اداره پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) سال گذشته به دفتر کار کوهن و هتل محل اقامت وی حمله و مقادیری سند و فایل های رایانه ای را توقیف کردند.

حکم تجسس در این حمله از طرف دفتررابرت مولر بازپرس ویژه پرونده رسیدگی به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا صادر شده بود.

چندی پیش گزارش مولر در مورد مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا منتشر و در این گزارش ذکر شد که تماس های بسیاری بین مقام های ستاد انتخاباتی ترامپ و روس های مرتبط با دولت مسکو مشاهده شده است.

شبس**اروپام**9109**1917

منبع: ایرنا

به "وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا: ترامپ شرور، قلب و روح ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا: ترامپ شرور، قلب و روح ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید