پریدن سهمیه لیگ قهرمانان، جیب های شیاطین سرخ را خالی کرد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تهران- خبرنگاران- باشگاه منچستریونایتد بدنبال از دست رفتن سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، بندی را به قراردادهای جدید بازیکنان اضافه کرد که براساس آن دستمزد هر بازیکن به عنوان جریمه به اندازه 25 درصد کاهش خواهد یافت.

پریدن سهمیه لیگ قهرمانان، جیب های شیاطین سرخ را خالی کرد

به گزارش روز سه شنبه وبلاگ ارم گفتگو، تارنمای گیو می اسپورت در گزارشی نوشت: از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای باشگاه ها بسیار گران تمام می گردد.

درآمد کل باشگاه آرسنال بدون کسر مالیات پس از اینکه آنها در فصل 2017 - 2018 از صعود به لیگ قهرمانان ناکام ماندند، به اندازه 60 درصد ریزش کرد.

توپچی ها به جای آن رقابت ها در مسابقات لیگ اروپا شرکت کردند؛ رقابتی که عواید ناشی از تبلیغات و پخش تلویزیونی آن چندان سودآور نیست.

این در حالی است که منچستریونایتد پس از از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، مسیری مشابه آرسنال را در پیش گرفته است.

یونایتدها پس از تساوی یک بر یک مقابل هادرسفیلد ته جدولی، فرصت قرار دریافت در جمع چهار تیم نخست جدول رده بندی لیگ برتر جزیره را از دست دادند و این به معنای بازگشت یا به عبارتی پسرفت به لیگ اروپا است و برای آنکه سرنوشتی مشابه آرسنال گریبان گیر آنها نگردد، دستمزد بازیکنان قرار است کاهش یابد.

مطابق گزارش اوایل آوریل روزنامه دیلی میل، بیشتر قراردادهای به مذاکره گذاشته شده در اولدترافورد شامل بندی است که براساس آن دستمزد بازیکنان به عنوان تنبیه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، به اندازه 25 درصد کاهش پیدا خواهد نمود.

و حالا این گزارش تایید شده و بر این اساس، بسیاری از بازیکنان بابت کم کاری غرامت می دهند.

با این حساب، دستمزد هفته ای 500 هزار پوندی الکسیس سانچز با کسر 25 درصدی به 375 هزار پوند کاهش پیدا می نماید البته به شرطی که وی با باشگاه تمدید کند.

به همین ترتیب دستمزد پل پوگبا از 300 هزار به 225 هزار پوند کاهش یافته و داوید دخه آ نیز در صورت ماندن در اولدترافورد به جای هفته ای 200 هزار پوند، به ازای هر هفته 150 هزار پوند دریافت خواهد نمود.

براساس گزارش لو رفته توسط تارنمای زیرزمینی فوتبال لیکس، پوگبا علاوه بر این، مبلغ یک میلیون و 875 هزار پوندی را که به عنوان پاداش راهیابی به لیگ قهرمانان به طور سالیانه در قراردادش گنجانده شده است، از دست خواهد داد.

گزارش روزنامه دیلی میلی می افزاید: باشگاه منچستریونایتد بابت حق پخش تلویزیونی و پاداش های لیگ قهرمانان، در خطر ضرر 65 میلیون پوندی نیز واقع شده است.

اما این انتها ماجرا نیست و در صورتی که آنها نتوانند برای 2 فصل متوالی در جمع تیم های بزرگ اروپایی به لیگ قهرمانان راه یابند، قرارداد اسپانسرینگ لباس آنها با شرکت آدیداس 30 درصد کاهش خواهد یافت.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

به "پریدن سهمیه لیگ قهرمانان، جیب های شیاطین سرخ را خالی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریدن سهمیه لیگ قهرمانان، جیب های شیاطین سرخ را خالی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید