کارگران هفت تپه خواهان انجام تدارکات لازم جهت اورهال کارخانه و کشت نیشکر شدند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، کارگران هفت تپه در بیانیه اى نوشتند: با توجه به شروع فصل اورهال کارخانه و کشت نیشکر می بایست هر چه سریعتر نسبت به حراست از اموال شرکت، معین مدیریت جدید، تدارکات لازم جهت اورهال کارخانه و کشت نیشکر و تامین آب مورد احتیاج مزارع اقدامات لازم صورت پذیرد.

کارگران هفت تپه خواهان انجام تدارکات لازم جهت اورهال کارخانه و کشت نیشکر شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در بیانیه اى در مورد لزوم هوشیاری و خنثی کردن تحرکات عوامل کارفرمای سابق شرکت نوشتند: با توجه به شروع فصل اورهال کارخانه و کشت نیشکر می بایست هر چه سریعتر نسبت به حراست از اموال شرکت، معین مدیریت جدید، تدارکات لازم جهت اورهال کارخانه و کشت نیشکر و تامین آب مورد احتیاج مزارع اقدامات لازم صورت پذیرد.

در این بیانیه آمده است:

ما کارگران هفت تپه ضمن ابراز خرسندی از اقدام قوه قضاییه در اعلام خبر خلع ید مالک سابق این شرکت و مقاومت دستگاه قضا در برابر فشار های غیرقانونی حامیان پیدا و پنهان ایشان، اعلام می کنیم که با توجه به شروع فصل اورهال کارخانه و کشت نیشکر می بایست هر چه سریعتر نسبت به حراست از اموال شرکت، معین مدیریت جدید، تدارکات لازم جهت اورهال کارخانه و کشت نیشکر و تامین آب مورد احتیاج مزارع اقدامات لازم صورت پذیرد. همچنین با چشمانی تیزبین و هوشیاری کامل تحرکات کارفرمای سابق و عواملش را رصد کرده تا از هرگونه اقدامات تنش آفرین ایشان، از مجاری قانونی جلوگیری بعمل آوریم.

کارفرمایی که خود را بازنده این نبرد می داند درصدد اقدامات مخربی همچون سرقت اموال و ماشین آلات، درگیری ساختگی عواملش با مدیران فعلی، تخریب اموال شرکت و اقداماتی اینچنینی بوده تا اینگونه وانمود نماید که اعلام خبر خلع ید باعث ایجاد جو ناامنی و تشنج در منطقه شده است.

ما کارگران هفت تپه ضمن رد این ادعا های مضحک و البته تکراری کارفرمای سابق و حامیانش اعلام می کنیم که بی صبرانه منتظر مجازات مفسدین هفت تپه هستیم تا به سزای اعمالشان برسند و با پرهیز از هرگونه حاشیه و تنش، تمامی اقدامات خود را همچون همواره از مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد چرا که دلسوران واقعی هفت تپه در این مقطع حساس رمز موفقیت این قطب صنعتی را آرامش و اتحاد همه جانبه می دانیم و به همین منظور از مسئولین مربوطه تقاضا داریم که درخصوص اقدامات مخرب احتمالی عوامل کارفرما پیشگیری های لازم صورت پذیرد.

حق ماندنی است و باطل رفتنی

به امید روز های روشن و شکوفایی هفت تپه

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارگران هفت تپه خواهان انجام تدارکات لازم جهت اورهال کارخانه و کشت نیشکر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران هفت تپه خواهان انجام تدارکات لازم جهت اورهال کارخانه و کشت نیشکر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید