گلکسی M52 5G احتمالا اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون 778G خواهد بود

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، بعد از عرضه گوشی های گلکسی A52 و گلکسی A72، گویا سامسونگ در نظر دارد یک گوشی میان رده 5G دیگر را هم تحت اسم گلکسی M52 5G و با پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 778G راهی بازار کند.

گلکسی M52 5G احتمالا اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون 778G خواهد بود

سامسونگ در سال 2020 و 2021، گوشی های میان رده متعددی را از سری های مختلف راهی بازار کرد. از گلکسی M گرفته تا گلکسی A، آن قدر تنوع گوشی های شرکت کره ای در این بخش زیاد است که گاهی اوقات کاربران برای انتخاب درست و منطقی سردرگم می شوند. اما این استراتژی چند سال اخیر سامسونگ بوده که با افزایش تنوع محصولات در محدوده قیمتی مختلف، بازار گوشی های هوشمند را به صورت کلی تحت کنترل خود درآورد.

البته در سالی که گذشت، گوشی های میان رده شرکت اغلب 4G بودند اما سال جاری داستان کمی فرق نموده است. با همه گیر شدن اینترنت 5G در بسیاری از کشورها، شرکت های فراورینماینده گوش هوشمند هم محصولات متعددی را با پشتیبانی از این شبکه پرسرعت راهی بازار می نمایند. حتی در کشورهایی که اینترنت 5G همه گیر نشده، باز هم محصولات مجهز به آن هواداران بیشتری دارند چرا که می توان حتی طی دو یا سه سال آینده که همه کشورها بستر لازم را برای بهره مندی از شبکه 5G در اختیار خواهند داشت، بدون احتیاج به خرید گوشی نو از آن ها استفاده کرد.

بنابراین طبیعی است که از این به بعد حدود 90 درصد گوشی های میان رده ای که فراوری می شوند از اینترنت 5G پشتیبانی نمایند. این موضوع راجع به میان رده های سامسونگ هم صدق می نماید؛ شرکتی که در حال حاضر نماینده های متعددی را مجهز به این قابلیت راهی بازار نموده است. اما گوشی نوی که شرکت کره ای در حال کار روی آن است، گویا گلکسی M52 5G نام دارد.

به گزارش وب سایت معتبر گلکسی کلابز، گلکسی M52 از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G بهره خواهد برد؛ پردازنده ای که در پرچم داران سری آنر 50 استفاده شده و قدرت پردازشی فوق العاده بالایی دارد. در این پردازنده 6 نانومتری، از 4 هسته قدرتمند Cortex-A78 و 4 هسته کم مصرف Cortex-A55 استفاده شده که به ترتیب روی فرکانس 2.4 و 1.8 گیگاهرتز تنظیم شده اند.

علاوه بر این ها، گویا گلکسی M52 به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی هم مجهز خواهد شد اما از این بابت که چه دوربین های دیگری روی پنل پشتی این سنسور را همراهی می نمایند بی خبریم. البته گفته می گردد روی نمایشگر این گوشی هم یک دوربین با بزرگی 32 مگاپیکسل به صورت حفره ای تعبیه خواهد شد. اینکه نمایشگر گلکسی M52 چه مقدار، معینات و قابلیت هایی دارد، از سؤالات دیگری است که در حال حاضر بی پاسخ مانده اند.

گوشی های سری گلکسی M سامسونگ معمولا باتری پرظرفیتی دارند. به نظر می رسد گلکسی M52 5G هم از این قاعده مستثنی نباشد و درست مانند نسل گذشته خود به یک باتری 6000 یا 7000 میلی آمپر ساعتی مجهز گردد. با این حال هنوز چیزی به صورت صد درصد در این رابطه معین نیست.

از آنجایی که خبر منتشر شده فعلا در حد یک شایعه است، به همین دلیل اطلاعی از بابت معینات کامل گلکسی M52 5G، قیمت و چیزهای این چنینی در اختیار نداریم اما شایعه هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد این گوشی را در سه رنگ مشکی، آبی و سفید راهی بازار کند. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری در رابطه با این میان رده مجذوب کننده به دستمان خواهد رسید.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی M52 5G احتمالا اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون 778G خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M52 5G احتمالا اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون 778G خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید