گل محمدی: مساوی را گردن داور نمی اندازیم، نباید اینطور گل بخوریم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سرمربی پرسپولیس می گوید نتیجه نگرفتن تیمش در بازی با طرفدار را گردن داور مسابقه نمی اندازد اما داور هم اشتباهات تاثیرگذاری داشته است.

گل محمدی: مساوی را گردن داور نمی اندازیم، نباید اینطور گل بخوریم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره توقف تیمش مقابل طرفدار با نتیجه دو بر دو، گفت: باید این بازی را می بردیم، ولی سه امتیاز به راحتی از دست مان پرید. قطعاً ناراحت هستیم. موقعیت های خیلی خوبی خلق کردیم که از آن ها استفاده نکردیم. در چنین شرایطی به تیم فشار و استرس وارد می گردد. گل دوم را بازیکن حریف با دست زد، اما متاسفانه داوران ندیدند، اما باید بتوانیم در این مسابقات از فرصت ها استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش به دلیل از دست دادن موقعیت های گلزنی وارد فشار و استرس می گردد، گفت: وقتی ما گل نمی زنیم، تیم حریف از ضربات ایستگاهی می تواند به گل برسد. امروز هم روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. گل دوم درست نبود و نمی توان زیاد در خصوص این موارد صحبت کرد. بازی خوب خودمان را انجام ندادیم و حریف با همه بازیکنان دفاع می کرد و کار برای ما سخت شده بود. در خلق موقعیت خوب بودیم اما در زدن ضربات نهایی خوب نبودیم. اگر گل اول را ما به ثمر می رساندیم، می توانستیم به گل های بیشتری برسیم، اما فرصت طلب نبودیم. باید اول بازی گل می زدیم، اما اینگونه نشد. باید خود را آماده بازی های بعدی کنیم.

وی درباره عملکرد خط دفاعی تیم در این ملاقات اظهار کرد: گل های راحتی را دریافت کردیم. قرار نیست که روی این فرصت ها گل دریافت کنیم. خیلی راحت گل خوردیم. به بازیکنان گفته بودم که نباید رقیب را دست کم بگیرند چرا که آن ها دوندگی زیادی دارند. اگر از فرصت های خود استفاده می کردیم، این اتفاقات رخ نمی داد.

گل محمدی درباره اشتباهات داوری و دور شدن تیمش از صدر جدول گفت: متاسفانه سال جاری داورها اشتباهات تاثیرگذاری داشتند. داور امشب مسابقه خیلی خوب قضاوت کرد، اما در صحنه گل دوم یاری داور باید می دید یا خود داور در زاویه بهتری قرار می گرفت. اشتباهات خیلی زیاد شده است، اما نباید عدم نتیجه گیری را گردن داور انداخت. از طرفی هم نمی توان به راحتی از بعضی صحنه ها گذشت و حرفی نزد. امیدوارم تمرکز داوران بالا برود، چون VAR هم نداریم و کار برایشان سخت است. امیدوارم آن ها با تمرکز بالاتر بتوانند بهتر سوت بزنند.

سرمربی پرسپولیس دربارع اینکه آیا تیم او از حیث قهرمانی در لیگ اشباع شده و دنبال قهرمانی در جام حذفی است، گفت: قطعاً این تفکر درست نیست. لیگ خیلی مهمتر از جام های دیگر است. مسائل زیادی داشتیم و 5 بار قهرمان شدیم. در عوض به جای اینکه تقویت شویم، مسائل زیادی را تجربه کردیم. قبل از بازی هم گفتم با توجه به اینکه بازیکنان زیادی از دست دادیم، باید تمرین خود را بیشتر کنیم. اتفاقاتی که نباید رخ می داد، افتاده است و ما باید خودمان را بیشتر آماده کنیم تا قوی تر شویم.

وی درباره اینکه مهاجمان تیمش امروز هم گلزنی نکردند و در عوض مدافعان این بار را به دوش کشیدند هم گفت: امیدوارم در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم. جاگیری مهاجمان باید بهتر گردد و ضمن اینکه باید بیشتر تمرین کنیم و تمرکز بالایی روی ارسال ها داشته باشیم. ما هر هفته تمرین گلزنی برای مهاجمان داریم، اما بازهم ممکن است این اتفاقات رخ دهد و توپ هایی ارسال گردد و کسی از آن ها استفاده نکند. زمانی که هر تیمی در آزادی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد، ما باید بتوانیم ابتدای بازی گل بزنیم کار برای ما راحت می گردد. در امر گلزنی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: مساوی را گردن داور نمی اندازیم، نباید اینطور گل بخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مساوی را گردن داور نمی اندازیم، نباید اینطور گل بخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید