189 سیستان و بلوچستانی دیگر به کرونا مبتلا شدند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزوده شدن 189مورد تازه کرونا طی 24 ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان به این ویروس در استان به 128هزار و 789نفر رسید.

189 سیستان و بلوچستانی دیگر به کرونا مبتلا شدند

سید محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ ارم گفتگو از زاهدان ، اظهارداشت: در شبانه روز گذشته با فوت یک نفر دیگر شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان به 2 هزار و 597 نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم اینک 184 بیمار حاد تنفسی و 43 فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند اضافه کرد: از مردم عزیز درخواست می گردد در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می فرایند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: از آنجایی که کشف راه های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس براساس یافته های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می گردد ضروریست شهفرایندان تمام نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در دارو های ضد ویروس و تجهیزات موردنیاز بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد، گفت: براساس مطالعات صورت گرفته واکسیناسیون عمومی از شمار مبتلایان، بستری و فوت شدگان ناشی از کرونا به شدت کاسته و این فرایند کاهشی موارد ابتلا به کرونا در این استان نیز ارتباط مستقیمی با انجام واکسیناسیون داشته است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "189 سیستان و بلوچستانی دیگر به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "189 سیستان و بلوچستانی دیگر به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید