آلاشت مقصد گردشگران کویتی می گردد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست آمده، آلاشت مقصد گردشگران کویتی می گردد.

آلاشت مقصد گردشگران کویتی می گردد

یحیی علیزاده با اشاره به ملاقات با ابراهیم نوروزی، معاون سفارت ایران در کویت در محل شهرداری آلاشت، از ارائه پیشنهاد برای هم اندیشی با تعدادی از تجار و سرمایه گذاران ایرانی مقیم کویت برای توسعه فضای گردشگری گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاران ایرانی مقیم در کویت به منظور احداث مجموعه های اقامتی در آلاشت آماده می گردد.

شهردار آلاشت اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از عرب های منطقه ها حاشیه خلیج فارس در فصل تابستان به ایران سفر می نمایند. از این رو فراهم کردن زمینه مناسب برای تبدیل آلاشت به مقصد گردشگری این کشورها در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان ظرفیت بالای شهر گردشگری آلاشت در حوزه ساخت اماکن تفریحی و اقامتی گفت: آلاشت یکی از منطقه ها کوهستانی و گردشگرپذیر مازندران و کشور است.

شهردار آلاشت با اشاره به اینکه آلاشت در فصل بهار و تابستان میزبان مسافران زیادی در طول هفته می گردد، گفت: در حال حاضر با توجه به حضور پر تعداد مسافران و گردشگران در آلاشت، در بخش ارائه خدمات به مسافران در زمینه اسکان با مشکلاتی روبرو هستیم.

شهردار آلاشت با بیان اینکه تعداد خانه های قدیمی و سوئیت های گردشگری در آلاشت کم است، توضیح داد: کیفیت و کمیت این واحدها مناسب نیست، از این رو فراخوان برای حضور سرمایه گذاران در آلاشت فراهم است، شهرداری هم می توانند برای در اختیار گذاشتن زمین به منظور ساخت و ساز واحدهای اقامتی، به سرمایه گذاران ضمانت داده و راه را برایشان هموار کند.

این مسئول در انتها تاکید نمود: عمده ساخت و سازها در حوزه واحدهای اقامتی مثل هتل و سوئیت مدنظر است.

منبع: همگردی

به "آلاشت مقصد گردشگران کویتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلاشت مقصد گردشگران کویتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید