اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار به احداث نمایشگاه صنایع دستی اردبیل

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار به احداث نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی این استان اطلاع داد.

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار به احداث نمایشگاه صنایع دستی اردبیل

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر توضیح داد: نیمی از این اعتبار توسط سازمان میراث فرهنگی کشور و نیمی توسط استان تامین شده است.

او اضافه نمود: با اختصاص اعتبار به زودی عملیات ساخت اولین نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی در ورودی شهر اردبیل شروع می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل متذکر شد: زمین مورد نظر برای احداث این نمایشگاه تملک شده و در 1.5 هکتار در خیابان مقدس اردبیلی احداث خواهد شد.

به گفته فلاحی در کنار عرضه صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرمندان ورک شاپ های فراوری صنایع دستی نیز دایر شده و در بخشی از نمایشگاه سوغات و غذاهای سنتی اردبیل معرفی می گردد.

او با اشاره به فعالیت بازارچه صنایع دستی اردبیل در مجاورت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی توضیح داد: با توجه به اینکه بخشی از گردشگران استان بدون بازدید از این مکان استان را ترک می نمایند در جانمایی احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی اردبیل مکانی در نظر گرفته شده تا در ورودی شهر بوده و مسافران ورودی و خروجی استان بتوانند از آن بازدید داشته باشند.

منبع: میراث آریا

به "اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار به احداث نمایشگاه صنایع دستی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار به احداث نمایشگاه صنایع دستی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید