ادامه غوغای کرونا در اورست ، تشخیص کرونا زیر 80 ثانیه

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، اوضاع بالاتر از سیاه در هند کنترل شده و این کشور وارد روزهای بهتری شده است.

ادامه غوغای کرونا در اورست ، تشخیص کرونا زیر 80 ثانیه

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو ، آخرین اخبار کرونا در رسانه های مختلف دنیا:

*اوضاع در هند رو به بهبود پیش می رود و دیگر از آن اوضاع بحرانی خبری نیست هر چند این کشور هنوز در شرایط اضطراری به سر می برد. براساس آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت هند ، این کشور روز یکشنبه 114 هزار و 460 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش کرد که کمترین میزان در 60 روز گذشته است.

*محققان همچنان در رابطه با عوارض طولانی مدت بیماری کرونا هشدار می دهند و می گویند عوارض کرونا می تواند تا یک سال بعد از ابتلا می تواند وجود داشته باشد. در یک تحقیقات اجرا شده در بریتانیایی نشان داد 375 هزار شهروند در این کشور یک سال بعد از ابتلا همچنان عوارض دارند.

*واکسن فایزر در بریتانیا برای بچه ها 12 تا 15 ساله تایید شد.

*هر روز ابعاد جدیدی از ویروس کرونای هندی فاش می گردد. اکنون دانشمندان می گویند این ویروس نسبت به ویروس قدیمی 60 درصد مسری تر است و بیشتر منجر به بستری شدن بیماران می گردد.

*تکنولوژی جدید تشخیص بیماری کرونا در کمتر از 80 ثانیه بیماری کرونای افراد را تشخیص می دهد. این کیت جدید تشخیص کرونا در واقع یک اسپری بینی است و 94 درصد نتیجه صحیح و درست دارد.

*13 کوهنوردی که به اورست رفته بودند مبتلا به کرونای جهش یافته و جدیدی به نام کرونای نپالی شده اند.

*احتمال بروز التهاب قلبی بعد از تزریق واکسن کرونای فایزر وجود دارد. گفته می گردد از 5 میلیون فرد واکسینه شده با فایزر 148 نفر دچار عارضه التهاب قلبی شده اند.

*نتایج یک مطالعه نشان می دهد ابتلا به کووید19 ریسک ابتلا مجدد به این عفونت را در طول 10 ماه بعد بالغ بر 85 درصد کاهش می دهد.

*براساس یک مطالعه، پاندمی کووید19 نه تنها به سلامت جسمی و مالی ضربه زده است بلکه با افزایش نرخ خودکشی، بر سلامت روان نیز تأثیر گذاشته است.

منبع: جام جم آنلاین

به "ادامه غوغای کرونا در اورست ، تشخیص کرونا زیر 80 ثانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه غوغای کرونا در اورست ، تشخیص کرونا زیر 80 ثانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید