برنامه ریزی برای برگزاری حضوری اختتامیه جلال در نیمه نخست بهمن ماه، آنالیز 910 رمان

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، غلامرضا طریقی در گفت و گو با خبرنگاران ، با اشاره به اینکه پس از انتخاب داوران در اواسط آبان ماه، جلسات داوری به طور مرتب در هر چهار گروه جایزه ادبی جلال احمد شروع و در نهایت برگزیدگان و تقدیری ها معین شدند، گفت: در گروه داستان بلند و رمان 910 عنوان، در گروه داستان کوتاه 260 عنوان، در گروه مستندنگاری 361 عنوان و در گروه نقد ادبی 48 عنوان کتاب به دبیرخانه رسید و مورد داوری نهاده شد.

برنامه ریزی برای برگزاری حضوری اختتامیه جلال در نیمه نخست بهمن ماه، آنالیز 910 رمان

دبیر اجرایی جایزه ادبی جلال از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال احمد به صورت حضوری و باشکوه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع داد و اضافه کرد: مراسم اختتامیه نیمه نخست بهمن ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

وی بعلاوه یکی از برنامه های جنبی این دوره از جایزه ادبی جلال را اهدای جایزه ویرایش مطرح نمود و اضافه کرد: علاوه بر تجلیل داوران از نویسندگان در بعضی از بخش ها، اهدای جایزه ویرایش هم یکی از برنامه های جنبی جایزه ادبی جلال آل احمد است. در این راستا هیات داوران، جایزه ویژه ای برای بخش ویرایش درنظر گرفته تا در هر بخش یک اثر را به عنوان منتخب ویرایش معرفی نمایند.

دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال احمد بعلاوه گفت: سال جاری برای نخستین بار بخش ویژه ای را به عنوان منتخب در نظر گرفته ایم که شامل معرفی پنج اثر برگزیده به علت داشتن نوآوری یا نگاهی تازه و مجذوب کننده از نظر ساختار زبانی یا محتوا خواهد بود.

طریقی در خاتمه مطرح نمود: سال جاری به علت محدودیت های کرونایی دوره آموزشی آل جلال ویژه نویسندگان نوقلم را آذر ماه به صورت غیر حضوری در بیش از 40 ساعت برگزار کردیم که طی آن چهار مدرس داستان نویسی به 600 متقاضی صاحب اثر مباحث مرتبط را آموزش دادند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برنامه ریزی برای برگزاری حضوری اختتامیه جلال در نیمه نخست بهمن ماه، آنالیز 910 رمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای برگزاری حضوری اختتامیه جلال در نیمه نخست بهمن ماه، آنالیز 910 رمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید