برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری کردستان به مناسبت ایام نوروز

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروزمسابقه ای با عنوان جاذبه های گردشگری کردستان در صداو سیمای استان برگزار می شود.

برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری کردستان به مناسبت ایام نوروز

یعقوب گویلیان روز یکشنبه 1 فروردین ماه 1401 در این باره، گفت: این سری از مسابقات در دو بخش صدا(رادیو) و سیما از اول فروردین ماه سال جاری آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، افزود: در این مسابقات سوالاتی در ارتباط با جاذبه های گردشگری استان در ویژه برنامه های تلوزیونی سالی تازه هاته وه و برنامه رادیویی گوله باخ مطرح و هر روز به دو نفر از کسانی که به سوالات پاسخ صحیح بدهند جوایز نفیسی از سوی این اداره کل اهدا می شود.

اوعنوان کرد: این مسابقه پیامکی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان و صداوسیمای استان، با هدف شناخت و معرفی آداب و رسوم و مکان های کمتر شناخته شده به عموم مردم برگزار می شود.

گویلیان یادآور شد: استان کردستان دارای جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری فراوانی است که باید با اطلاع رسانی دقیق، بیش از پیش به مردم معرفی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری کردستان به مناسبت ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری کردستان به مناسبت ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید