تجمع معترضان به وضع مالی ترکیه در ازمیر

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، بعضی اصناف در ترکیه به علت افزایش شدید تورم و مسائل معیشتی ناشی از آن به خیابان ها آمده و تظاهراتی با عنوان نمی توانیم سپری کنیم به راه انداختند.

تجمع معترضان به وضع مالی ترکیه در ازمیر

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ارم گفتگو، سندیکای انقلابی اتحادیه های کارگری در ترکیه روز پنجشنبه به علت افزایش شدید تورم و مسائل معیشتی ناشی از آن برای مردم ترکیه در شهر ازمیر به خیابان ها آمده و تظاهراتی با عنوان نمی توانیم سپری کنیم به راه انداختند.

هزاران کارگر با حضور در خیابانها شعار می دادند، کار نان آزادی، بودجه نه برای کاخ بلکه برای بازنشسته، اتحادیه کارگران سرمایه داری را شکست خواهد داد، دولت استعفا و حقوقی مانند انسان می خواهیم.

در بیانیه ای که در این تظاهرات منتشر شد، آمده است: فردا چه چیزهایی گران خواهد شد، با حقوقی که هر روز آب می گردد چگونه می توانیم سپری کنیم و اینکه چطور می توانیم زمستان سیاهی که نزدیک است را سپری کنیم را نمی دانیم. هر روز صبح بیدار می شویم در حالیکه فقط و بیکاری افزایش یافته است.

شرایط مالی در ترکیه طی دو سال گذشته روزهای سختی را تجربه نموده به طوریکه ارزش برابری لیر در مقابل دلار از 6 به 11 کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تجمع معترضان به وضع مالی ترکیه در ازمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع معترضان به وضع مالی ترکیه در ازمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید