جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: جلب رضایتمندی گردشگران را اولویت اصلی مراکز اقامتی استان است.

جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان

یعقوب گویلیان در بازدید تعدادی از مراکز اقامتی شهرستان بانه که با همراهی معاون جهانگردی و سرمایه گذاری استان و رئیس اداره بانه انجام شد، اظهار کرد: استان کردستان از ظرفیت های بالایی در حوزه جهانگردی برخوردار است که با ارائه خدمات مطلوب و مناسب به جهانگردان می توان فرصت های مالی مناسبی را ایجاد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کردستان، با اشاره به اسکان بیش از 850 هزار نفر جهانگرد در اماکن اقامتی دائم و موقت استان در 4 ماهه اول امسال یادآور شد: جلب رضایت جهانگردان شاخص اصلی تداوم ورود مسافران به کردستان خواهد بود.

او با بیان اینکه در این فصل از سال ضریب اشغال اتاق و تخت در شهر های استان مطلوب است، مطرح کرد: در حال حاضر پنج هزار تخت در قالب 32 هتل، 2 هتل آپارتمان، 24 مهمانپذیر، 2 اقامتگاه سنتی و 35 اقامتگاه بوم گردی در استان برای اسکان و پذیرایی از مسافران وجود دارد.

تداوم و تشدید بازدید ها از تاسیسات جهانگردی کردستان

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کردستان نیز گفت: واحد های پذیرایی، اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و سایر تاسیسات جهانگردی استان براساس برنامه زمان بندی شده، به صورت مستمر مورد بازدید قرار می گیرند.

آرمان وطن دوست مطرح کرد: تشدید نظارت ها و تعهد مدیران تاسیسات جهانگردی در ارائه خدمات باکیفیت، زمینه ساز رضایت مهمانان در کردستان خواهد بود.

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری کردستان، ازآمادگی کامل برای اسکان و پذیرایی از مسافران و جهانگردان در تعطیلات تابستان اطلاع داد و یادآور شد: با همکاری ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان، اقدامات لازم برای حضور مسافران و جهانگردان تابستانی در استان فراهم شده است.

وبلاگ ارم گفتگو کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلب رضایت گردشگران اولویت مراکز اقامتی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید