دانلود سریال های تازه خارجی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سریال ها آثاری هستند سینمایی اما با این فرق که زمان آنها کش داده می گردد و تا میتوانند از دل آن قسمت های مختلف بیرون می آورند، واقعیت این است سازنده ها در چندین قسمت احتیاج به هزینه و بودجه های گزاف دارند و گرنه برای طول دادن مکالمه بین شخصیت ها که گاهی حرکات ، رفتار تا 15 دقیقه نیز معطل میماند هدفی جز افزایش تعداد اپیزودها نیست! با تمام این تفاسیر بازهم برای تفریح طویل مدت دانلود سریال از پیشنهادی ترین گزینه هاست.

دانلود سریال های تازه خارجی

1- دکتر خوب

سریال دکتر خوب یا گود داکتر (The Good Doctor) یک مجموعه 5 فصلی با ژانری درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک مایک لیستو، دیوید استرایتون و لی فریدلندر است که فصل پنجم آن در قالب 7 قسمت در سال 2021 میلادی به وسیله سه کمپانی 3AD و ABC Signature و EnterMedia Content فراوری و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز دیوید شور، مارک روزمن و تریسی تیلور به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون فردی هایمور، نیکولاس گونزالز، آنتونیا توماس، هیل هارپر، ریچارد شیف، تاملین تومیتا، چوکو مودو، بئو گرت، ویل یون لی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته اند؛ بعلاوه این سریال اولین بار از تاریخ 27 سپتامبر سال 2021 میلادی به وسیله شبکه American Broadcasting Company (ABC) در کشور آمریکا پخش گشت؛ جالب است بدانید دکتر خوب براساس سریالی به همین نام محصول سال 2013 کشور کره جنوبی ساخته شده است؛ سریال دکتر خوب در خصوص یک جراح جوان مبتلا به اوتیسم به نام شان مورفی (با بازی فردی هایمور) است که در بیمارستان خیالی سن خوزه، مشغول به کار می باشد و ماجراهای مجذوب کننده و متفاوتی را رقم می زند؛ سریال دکتر خوب پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد؛ اغلب آن ها بازی خوب فردی هایمور در این مجموعه را تحسین کردند اما در مقابل داستان سریال را مورد انتقاد قرار دادند؛ این سریال پس از حضور در جشنواره های بین المللی متعدد پیروز شد برنده 4 جایزه از جمله جایزه ReFrame Stamp برای محبوب ترین سریال تلویزیونی شده و نامزد دریافت 20 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن ها می توان به نامزدی جایزه Critics Choice Award برای بهترین بازیگر مرد با بازی فردی هایمور اشاره نمود.

2- سرگذشت ندیمه

سرگذشت ندیمه (The Handmaids Tale) سریالی درام و علمی-تخیلی محصول شبکه هولو Hulu آمریکا است که پخش فصل اول آن از سال 2017 شروع شد. بازیگرانی چون الیزابت ماس، ایوان استراهوفسکی، جوزف فاینز، مکس مینگلا، آماندا بروگل، مدلاین بروئر، او تی فگبنل، ان داود، سمیرا وایلی و الکسیس بلدل در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته مارگارت اتوود ساخته شده است و برنده چندین جایزه امی از جمله بهترین بازیگر نقش زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مهمان زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین فیلمبرداری و بهترین سریال درام شده است.

3- ویچر

سریال خارجی ویچر (The Witcher) سریالی اکشن، ماجراجویی و درام، فانتزی، محصول کشورهای آمریکا و لهستان است که پخش فصل اول آن از سال 2019 در نت فلیکس شروع شده و بازیگرانی چون هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، میمی اندیونی، ایمون فارن، می آنا بورینگ، ویلسون راجو-پیولت و آدام لوی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال که براساس مجموعه رمان ها و داستان های کوتاه ویچر به قلم آندری ساپکوفسکی ساخته شده، در جدول بهترین برنامه های تلویزیونی وب سایت IMDB قرار گرفته است. فصل نخست این مجموعه در 20 دسامبر 2019، و در 8 قسمت در نت فلیکس به نمایش عایدی. نتفلیکس اظهار داشت فصل دوم با 8 قسمت از 17 دسامبر 2021 پخش میشود. گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش یافته هیولا که به آنها ویچر میگویند، در کوشش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم های ظالم پیدا کند. دانلود سریال ویچر فصل اول و دوم برای تفریح پیشنهاد ویژه می شود.

4- هاکای

مینی سریال هاکای (Hawkeye) یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، جنایی، درام، رازآلود و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک ریث توماس و برت و برتی است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2021 میلادی به وسیله سه کمپانی Disney Plus و Marvel Studios و Walt Disney Pictures فراوری و منتشر شد؛ نویسندگی این سریال را نیز جاناتان ایگلا برعهده داشته و هنرمندانی چون جرمی رنر، هیلی استاینفلد، فلورنس پیو، ورا فارمیگا، زان مک کلارنون، برایان دارسی جیمز، تونی دالتون، فرا فی، کن پریش و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته اند؛ بعلاوه پخش این سریال اولین بار در تاریخ 24 نوامبر سال 2021 میلادی به وسیله Walt Disney Studios Motion Pictures در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی شروع میشود؛ جالب است بدانید سریال هاکای، براساس دو شخصیت مارول کامیکس یعنی کلینت بارتون و کیت بیشاپ ساخت شده است؛ این سریال پنجمین مجموعه تلویزیونی فراوری شده به وسیله Marvel Studios میباشد که پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame محصول سال 2019 اتفاق می افتد؛ جرمی رنر بار دیگر نقش خود را به عنوان شخصیت کلینت بارتون از سری فیلم ها بازی میکند و هیلی استاینفلد نیز به عنوان کیت بیشاپ به او ملحق میشود؛ سریال هاکای به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به نمایش در خواهد آمد و سریالی دیگر نیز با تمرکز بر شخصیت مایا لوپز (اکو) با بازی الاکوآ کاکس به عنوان اسپین آف این سریال در حال ساخت میباشد. این اثردر بخش دانلود فیلم دوبله فارسی موجود می باشد.

منبع: اتاق

به "دانلود سریال های تازه خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود سریال های تازه خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید