دوچرخه سواری قهرمانی آسیا؛ مدال طلا و برنز بر گردن گنج خانلو و جمشیدیان

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، محمد گنج خانلو توانست در مسابقه استقامت جاده زیر 23 سال آسیا صاحب مدال باارزش طلا شود و امیرحسین جمشیدیان هم برنز تایم تریل انفرادی را تصاحب کرد.

دوچرخه سواری قهرمانی آسیا؛ مدال طلا و برنز بر گردن گنج خانلو و جمشیدیان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، سی و نهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسال، بیست و ششمین دوره رقابت ها در رده سنی جوانان و هشتمین دوره بخش پاراسایکلینگ از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

روز چهارشنبه (4 اردیبهشت) دومین روز از رقابت ها در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت 40 کیلومتر در رده سنی جوانان پیگیری شد که امیرحسین جمشیدیان مدال برنز آن را به دست آورد و کنندگان قزاقستان و چین تایپه نیز نشان های طلا و نقره را کسب کردند.

اتفاق مهمی که در این مسابقه روی داد تلاش میزبان برای قرار دادن کننده خودش در بین سه نفر اول بود. تلاش میزبان برای تصاحب مدال در این رقابت ها به جایی منجر شد که مراسم اهتزاز پرچم ها هم با سومی ازبکستانی ها برگزار شود، اما اعتراض خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به عنوان رئیس کمیته جاده آسیا به نحوه محاسبه زمان امیرحسین جمشیدیان موجب شد تا داوران بار دیگر زمان ها را محاسبه کنند.

در نهایت با اعتراض ایران و محاسبه زمان ها، حق رکابزن جوان کشورمان ضایع نشد و مدال برنز به وی تعلق گرفت.

در ادامه و در مسابقه استقامت جاده در رده سنی زیر 23 سال دو کننده کشورمان در خط استارت قرار گرفتند که در سرانجام محمد گنج خانلو توانست از حریفان پیشی بگیرد و صاحب گردن آویز طلا شود. امیرحسین جمشیدیان، دیگر رکابزن ایران در این مسابقه بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوچرخه سواری قهرمانی آسیا؛ مدال طلا و برنز بر گردن گنج خانلو و جمشیدیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری قهرمانی آسیا؛ مدال طلا و برنز بر گردن گنج خانلو و جمشیدیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید