سامان دهی بلاد شاپور نیازمند توجه همه مسئولان است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامان دهی بلاد شاپور دهدشت نیازمند توجه همه مسئولان است، کوشش داریم تا با جذب اعتبار ملی و استانی این مکان تاریخی را مرمت کنیم.

سامان دهی بلاد شاپور نیازمند توجه همه مسئولان است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه وبویراحمد، مجید صفائی عصر پنجشنبه 14 آذر در نشست با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با مسائل زیادی روبه رو هستیم، گفت: تخصیص اعتبار برای اتمام پروژهای نیمه تمام نقش بسزایی در توسعه استان دارد.

صفائی توسعه صنایع دستی و اشتغال زایی در حوزه گردشگری را از دیگر برنامه های این اداره کل بیان کرد و اضافه کرد: توسعه بازارچه های صنایع دستی و ایجاد زیرساخت های گردشگری از دیگر برنامه های این اداره کل است.

علی شهابی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه در راستای توسعه استان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد، توضیح داد: کهگیلویه و بویراحمد نیازمند اشتغال زایی و درآمدزایی برای مردم است.

او با بیان این که استان ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال زایی در حوزه گردشگری دارد، اظهار کرد: اردوگاه های گردشگری برای اشتغال زایی بهتر به بخش خصوصی واگذار گردد.

شهابی با بیان این که بافت تاریخی دهدشت هویت و شناسنامه مردم کهگیلویه و بویراحمد است، توضیح داد: برای سامان دهی این مکان تاریخی در حد توان اعتبارات لازم را اختصاص می دهیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری مشکل مطالبات پیمانکاران میراث فرهنگی نیز در این نشست اطلاع داد.

منبع: میراث آریا

به "سامان دهی بلاد شاپور نیازمند توجه همه مسئولان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان دهی بلاد شاپور نیازمند توجه همه مسئولان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید