ستاری: نیازمند بازنگری و مشخص سیاست های جدید در حوزه پژوهش هستیم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: عامل پیشرفت های صنعت دفاعی عدم نگاه به خارج، نوآوری در شرایط تحریم و استفاده مناسب از شرکت های دانش بنیان و خصوصی بوده است.

ستاری: نیازمند بازنگری و مشخص سیاست های جدید در حوزه پژوهش هستیم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ارم گفتگو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گردهمایی روسای آزمایشگاه های تحقیقاتی همکار وزارت دفاع در اکتساب فناوری رو به آینده که با حضور وزیر دفاع در موسسه تحقیات و نوآوری دفاعی برگزار گردید با بیان اینکه در هیچ دوره ای از تاریخ ایران تا این اندازه در حوزه پژوهش سرمایه گذاری نشده است گفت: پژوهشگاه های پیشرفته کشور و استخدام نیرو های توانمند با سرمایه گذاری های گسترده نتوانسته است خروجی مطلوبی از حوزه پژوهش عاید کشور نماید و ما نیازمند بازنگری و معین سیاست های جدید در این رابطه هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عدم دخالت سازمان ها در فرایند پژوهش و فراوری را یکی از راه کار های پیشرفت کشور در حوزه پژوهش بیان کرد و گفت: چنانچه سازمان ها به بخش خصوصی اعتماد نمایند قطعاً پیشرفت های کشور در حوزه علم و فناوری نمود عینی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه محدودیت سبب ایجاد نوآوری می گردد گفت: عامل پیشرفت های صنعت دفاعی عدم نگاه به خارج، نوآوری در شرایط تحریم و استفاده مناسب از شرکت های دانش بنیان و خصوصی بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاری: نیازمند بازنگری و مشخص سیاست های جدید در حوزه پژوهش هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: نیازمند بازنگری و مشخص سیاست های جدید در حوزه پژوهش هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید