سهام کدام شرکت ها امروز بیشترین صف خرید و فروش داشتند؟

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران: امروز (14 مرداد) بازار سرمایه کار خود با اُفت شاخص کل شروع کرد.

سهام کدام شرکت ها امروز بیشترین صف خرید و فروش داشتند؟

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو به نقل از وبلاگ ارم گفتگو،امروز سه شنبه (14 مرداد) شاخص کل بورس با اُفت 4 هزار واحدی همراه بود.

امروز در جریان معاملات گروه ساختمانی سبز و پر تقاضا دنبال می گردد. کرمان از مرز 14 هزار تومان گذشت. ثشاهد همچنان صف خرید را تجربه می نماید. سایر نماد ها نیز در محدوده های مثبت دنبال می شوند.

خودرویی ها امروز نوسانی داد و ستد می شوند. خپارس٬ ورنا٬ ختور٬ ختراک٬ خزر و خنصیر باافت قیمت همراه اند. خبهمن٬ خاذین٬ خکمک٬ خکار٬ خموتور٬ خپویش و خلنت مثبت داد و ستد می شوند. خزامیا متعادل است.

بانکی ها امروز معاملاتی پر تقاضا را تجربه می نمایند. نماد های دی٬ ونوین٬ وپاسار٬ وسینا٬ وگردش و وملل با افزایش قیمت همراه اند. وکار پر عرضه داد و ستد می گردد. وپارس و وشهر متعادل اند.

محصولات شیمیایی امروز معاملاتی نوسانی و مثبت را تجربه می نمایند. شگویا و پترول پر عرضه داد و ستد می گردد. مارون٬ شبصیر٬ شسینا٬ شصدف و خراسان با افزایش قیمت همراه اند. تاپیکو و فارس متعادل اند.

در ساعت 9 و 50 دقیقه شاخص کل بورس پس از افت سه هزار و 690 واحدی (0.2 درصد) در ارتفاع یک میلیون و 989 هزار واحد نهاده شد.

همچنین شاخص کل هم وزن با افزایش 0.3 درصدی روبرو شد. آخرین قیمت 214 نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن ها افزایش یافته و 143 نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده اند.

حقیقی ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود 60 میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند و نماد های فملی , شبندر و وبصادر در گروه پربیننده ترین های بورس نهاده شدند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به شش هزار و 800 میلیارد تومان رسید.

در ساعت 10:05 جمع صف های خرید به حدود هفت هزار و 600 میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف های فروش هزار و 400 میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به شش هزار و 200 میلیارد تومان می رسد.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید ونیکی، وآیند و وملل به چشم می خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه گذاری ملی ایران 537 میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش ذوب، شگویا و خپارس در نوبت انتظار است؛ لازم به ذکر است حجم صف کاشی سعدی (کسعدی) به 6.6 درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار میلیارد تومان (39 درصد کل) و 10 صف فروش برتر 920 میلیارد تومان (65 درصد کل) می گردد، همچنین حجم صف های خرید در 112 نماد و حجم صف های فروش در 25 نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

بانک ها و مؤسسات اعتباری محبوب ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و 830 میلیارد تومانی است که شش نماد از این گروه در جمع 20 سهم پرتقاضا قرار دارند؛ در صندلی دوم گروه سرمایه گذاری ها واقع شده است که برآیند سفارشات خرید آن 760 میلیارد تومان می گردد. از سویی دیگر گروه پیمانکاری صنعتی با فشار فروش 70 میلیارد تومانی همراه است.

منبع: اقتصادنیوز

به "سهام کدام شرکت ها امروز بیشترین صف خرید و فروش داشتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام کدام شرکت ها امروز بیشترین صف خرید و فروش داشتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید