شکست دوباره سیچوان در غیاب حدادی، یاران نیکخواه در وقت اضافه پیروز شدند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال چین، سیچوان در غیاب حامد حدادی و بیجینگ در حضور مهدی کامرانی شکست خوردند و یاران صمد نیکخواه بهرامی حریف خود را شکست دادند.

شکست دوباره سیچوان در غیاب حدادی، یاران نیکخواه در وقت اضافه پیروز شدند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، در دور سی و دوم لیگ بسکتبال چین امروز (آدینه) تیم سیچوان جینکیانگ وال در غیاب حامد حدادی با نتیجه 99 بر 125 مقابل میهمان خود شاندونگ لاینز بازنده شد. مایک هریس 31 امتیاز و 15 ریباند برای سیچوان به دست آورد. سیچوان در بازی قبلی خود هم بازنده شده بود.

همچنین مهدی کامرانی در شکست 116 بر 120 تیمش بیجینگ مقابل تیم جیانگسو، 35 دقیقه و 42 ثانیه بازی کرد و 17 امتیاز، 3 ریباند و 5 پاس گل داشت. دورل رایت نیز 37 امتیاز و 13 ریباند دیگر برای بیجینگ به دست آورد.

در دیگر بازی تیم ژیجیانگ گلدن بولز که صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد در مدت 48 دقیقه بازی او با نتیجه 138 بر 133 (وقت اضافه نخست) میهمان خود تیانجین گلدن لاینز را شکست داد. نیکخواه بهرامی در این ملاقات 18 امتیاز، 15 ریباند و 3 پاس گل برای تیمش کسب کرد. ویلی وارن نیز 63 امتیاز، 14 ریباند و 3 پاس گل دیگر برای ژیجیانگ به دست آورد. جردن کرافورد نیز 53 امتیاز برای تیانجین کسب کرد.

منبع: تسنیم

به "شکست دوباره سیچوان در غیاب حدادی، یاران نیکخواه در وقت اضافه پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست دوباره سیچوان در غیاب حدادی، یاران نیکخواه در وقت اضافه پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید