عابدزاده، طلسم ماریتیمو مقابل اسپورتینگ

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو ، امیر عابدزاده که دو بار مقابل اسپورتینگ لیسبون بازی نموده و قرار است شنبه مقابل این تیم بازی کند، تنها بازیکن ماریتیمو است که برابر سبزپوشان پایتخت شکستی نداشته.

عابدزاده، طلسم ماریتیمو مقابل اسپورتینگ

ملی پوش 25 ساله ایرانی اولین بار فصل گذشته در جام اتحادیه مقابل اسپورتینگ بازی کرد که با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. این بازی در استادیوم آلوالاده اسپورتینگ برگزار گردید.

دومین بازی در لیگ پرتغال و در استادیوم باریروس در هفته آخر فصل 18-2017 بود که ماریتیمو توانست به برتری دو بر یک برسد. دو تیم به تازگی در جام اتحادیه با هم روبرو شدند. در این بازی که اسپورتینگ به برتری سه بر یک رسید، چارلز درون دروازه ماریتیمو ایستاده بود.

طرفداران خوش بین اسپورتینگ شنبه امیدوارند که امیر سومین بار خاتمه مقابل این تیم تسلیم گردد و طعم شکست را بچشد. طرفداران خرافاتی ماریتیمو معتقدند که این دروازه بان محبوب طلسم آنها مقابل اسپورتینگ است و آنها از آلوالاده با امتیاز برمی گردند.

ماریتیمو با عابدزاده نتایج خیلی خوبی گرفته و در 21 باری که او درون دروازه ایستاده این تیم تنها سه شکست را تجربه نموده است.

  • عابدزاده بالاتر از کاسیاس
  • سیو یک دست عابدزاده دست به دست در کانال های مجازی

    آغاز سخت امیر در ماریتیمو

    امیر در ژانویه 2017 به ماریتیمو پیوست، ولی آغاز سختی داشت و تا خاتمه فصل در هیچکدام از بازی های لیگ به زمین نرفت. فصل بعد هم او در لیگ نقش ذخیره چارلز را داشت. خاتمه در جام اتحادیه و جام حذفی بود که فرصت بازی به عابدزاده رسید. پس از شکست 5 بر صفر مقابل بنفیکا در استادیوم لوز در هفته بیست و پنجم، دانیل راموس، سرمربی ماریتیمو تصمیم گرفت از امیر استفاده کند. پسر احمدرضا عابدزاده، دروازه بان افسانه ای ایران که در جام جهانی 1998 شماره یک این تیم بود، اولین بار مقابل ستوبال در خانه در ترکیب نهاده شد. او بعد از آن بازی توانسته جایگاهش به عنوان دروازه بان اصلی ماریتیمو را حفظ کند.

    آمار امیر عابدزاده در ماریتیمو

    21 بازی، 12 برد، 6 تساوی، 3 شکست، 17 گل خورده

    منبع: آبولا

    12

منبع: ایران ورزشی

به "عابدزاده، طلسم ماریتیمو مقابل اسپورتینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدزاده، طلسم ماریتیمو مقابل اسپورتینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید