فرانشیز بستری مددجویان شهری کمیته امداد رایگان شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: با پیگیری اجرا شده به وسیله کمیته امداد، فرانشیز 10 درصدی خدمات بستری برای مددجویان شهری این نهاد رایگان شد.

فرانشیز بستری مددجویان شهری کمیته امداد رایگان شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ارم گفتگو، حسین خدرویسی با اشاره به نامه نگاری رئیس کمیته امداد با وزیر بهداشت وقت برای حذف فرانشیز خدمات بستری مددجویان شهری، اضافه نمود: این موضوع در شورای عالی بیمه که کمیته امداد یکی از اعضای آن است تصویب شد و در تاریخ 31 مردادماه به وسیله معاون اول رئیس جمهور به وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه پیش از این مددجویان شهری کمیته امداد 10 درصد هزینه های بستری در بیمارستان را پرداخت می کردند، ادامه داد: از این پس 95 درصد هزینه های درمان در بخش بستری به وسیله از سوی بیمه و 5 درصد از محل طرح تحول سلامت پرداخت می گردد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به مددجویان مشمول این ابلاغیه تاکید نمود: مددجویان شهری که به اسم سایر اقشار بیمه سلامت شناخته شده و از جهت نظام ارجاع به بیمارستان ها معرفی می شوند، می توانند از مزایای این ابلاغیه استفاده نمایند.

خدرویسی اعلام کرد: در حال حاضر 600 هزار نفر از مددجویان مشمول این طرح هستند که براساس محاسبات صورت گرفته، سالانه 50 میلیارد تومان صرفه جویی از محل اجرای این مصوبه حاصل می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با بیان اینکه با اجرای این مصوبه دغدغه مددجویان شهری برای پرداخت فرانشیز خدمات بستری، برطرف شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه فرانشیز خدمات بستری برای 2 میلیون و 500 هزار مددجوی روستایی 5 درصد است، در پی این هستیم تا فرانشیز بستری مددجویان روستایی هم حذف گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرانشیز بستری مددجویان شهری کمیته امداد رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانشیز بستری مددجویان شهری کمیته امداد رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید