نقوی حسینی: انتظار ایران از ژاپن کمک در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا انتظار ایران از کشورهای دوست همچون ژاپن کمک به مصالح کشورمان است موضوعی که در سفر رئیس جمهور به ژاپن نیز مطرح شد.

نقوی حسینی: انتظار ایران از ژاپن کمک در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا است

سید حسین نقوی حسینی در گفت وگو با وبلاگ ارم گفتگو، با اشاره به سفر رئیس جمهور به ژاپن و دستاوردهای این سفر اظهار کرد: انتظار جمهوری اسلامی ایران از دوستان سنتی خود که بیش از 4 دهه با این کشورها در حوزه های مختلف همکاری تنگناتنگ داشتند این است که به کشورمان در شرایط تحمیلی تحریم های ظالمانه و غیر قانونی کمک کنند. موضوعی که به نظر می رسد در سفر رئیس جمهور به ژاپن مطرح شد.

وی اضافه نمود: امروز میدان آزمایش مدعیان، دوستی با ملت ایران است ما در این میدان دوستان خود را می شناسیم. انتظار ایران از ژاپنی ها به همین دلیل بوده چون ایران در مقطعی که با تحریم های ظالمانه و خلاف مقررات بین المللی آمریکا رو به رو است انتظار دارد که ژاپن در این باره واقع بین باشد.

نقوی حسینی در پایان درباره احتمال بیان پیامی از آمریکا در دیدار نخست وزیر ژاپن با رئیس جمهور کشورمان گفت: بعید است چنین چیزی مطرح شده باشد چون پیام ما به ژاپن درباره آمریکا داده شده است آنها به روشنی پیام جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده اند پس رایزنی در این باره امری بعید است مگر آن که آمریکایی ها بخواهند به برجام برگردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نقوی حسینی: انتظار ایران از ژاپن کمک در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقوی حسینی: انتظار ایران از ژاپن کمک در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید