همکاری شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی و سازمان اوقاف

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، نشست آنالیز همکاری های شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی و اداره کل بهره وری مالی سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار گردید.

همکاری شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی و سازمان اوقاف

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، در این نشست خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی و غلامعلی رحیمی مدیرکل بهره وری مالی سازمان اوقاف و امورخیریه در مورد تقویت راهکارهای همکاری بیشتر با یکدیگر گفت وگو کردند.

نیکزادفر درباره این نشست گفت: در این نشست طرفین درباره راهکارهای همکاری مشترک با یکدیگر گفت و گو و توافق کردند.

او اضافه کرد: در این نشست مقرر شد با توجه به مالکیت اوقاف بر بناهای مختلف، شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی بتواند به عنوان کارگزار وارد عمل گردد و این بناها به صورت مزایده به بخش خصوصی واگذار گردد.

او اضافه کرد: شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی به عنوان کارگزار می تواند ضمن انتقال بهره برداری بناهای تحت مالکیت اوقاف به صورت مزایده به بخش خصوصی، موضوع سامان دهی این بناها را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

نیکزادفر ادامه داد: همچنین با توجه به فعالیت زائرسراهایی در کنار بقاع متبرکه و امامزادگان، این پیشنهاد مطرح شد این زائرسراها تحت سامانه خانه مسافر فعالیت نمایند و شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی ضمن بهینه سازی این زائرسراها برای فعالیت آن ها در سامانه خانه مسافر مشارکت کند.

غلامعلی رحیمی مدیرکل بهره وری مالی سازمان اوقاف و امورخیریه نیز در این نشست بر تقویت همکاری های این سازمان با شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی تأکید کرد.

منبع: میراث آریا

به "همکاری شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی و سازمان اوقاف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی و سازمان اوقاف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید