چرا بنزما از جام جهانی باز ماند ؟

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، کریم بنزما جام جهانی قبلی را به خاطر محرومیت و مسائل انضباطی از دست داد. او در برترین شرایط به تیم ملی فوتبال فرانسه بازگشت و امید زیادی داشت که در جام جهانی 2022 بدرخشد.

چرا بنزما از جام جهانی باز ماند ؟

بنزما قبل از جام دنیای در رئال مادرید مصدوم شد، اما همه پیش بینی ها حاکی از این بود که او به جام دنیای خواهد رسید و حتی پزشکان فرانسه امیدوار بودند که این بازیکن را به بازی با استرالیا برسانند، اما به یکباره شوک بزرگی به بنزما و طرفداران فوتبال در فرانسه وارد شد و فدراسیون فوتبال این کشور اظهار داشت که بنزما به خاطر آسیب دیدگی جام دنیای را از دست داد و نمی تواند برای فرانسه به میدان رود.

بنزما در واکنش به از دست دادن جام دنیای گفت: در طول زندگی ام هیچ وقت تسلیم نشده ام، اما امشب چاره ای ندارم جز اینکه به مصلحت تیم فکر کنم. من همیشه مصلحت تیم را در نظر گرفته ام و اکنون هم باید به چنین شرایطی تن دهم به همین دلیل بهتر است که جای خود را به یک بازیکن آماده تر بدهم؛ بازیکنی که بتواند در این شرایط به تیم یاری کند. از همه شما به خاطر پیغام های حمایتی که به من دادید تشکر کنم. پیش به سوی جلو ای فرانسه.

بنزما در برترین دوران فوتبالی خود به سر می برد. او در سال 2022 به عنوان برترین بازیکن فوتبال دنیا انتخاب شد و دو روز پیش هم جایزه گلوب ساکر را در امارات کسب کرد. حضور این بازیکن می توانست یاری زیادی به فرانسوی ها برای دفاع از عنوان قهرمانی کند. فرانسه در گروه چهارم با تیم های استرلیا، تونس و دانمارک همگروه است و در نخستین بازی اش به مصاف استرالیا خواهد رفت.

منبع: فرارو

به "چرا بنزما از جام جهانی باز ماند ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بنزما از جام جهانی باز ماند ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید