25 پروژه طی دهه فجر در محلات بهره برداری و کلنگ زنی می گردد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، محمود زمانی قمی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاح چهار پروژه در شهرستان محلات همزمان با نخستین روز از دهه فجر گفت: پروژه های مورد بهره برداری محلات در دهه فجر امسال در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، بهداشت و درمان، آب رسانی و برق رسانی هستند و ارزش این پروژه ها 110 میلیارد ریال است که زمینه اشتغالزایی برای 120 نفر را فراهم می نمایند.

25 پروژه طی دهه فجر در محلات بهره برداری و کلنگ زنی می گردد

وی با اشاره به صادرات 90 درصد ماهیان زینتی کشور از شهرستان محلات، گفت: از جمله مهم ترین پروژه هایی که عملیات اجرایی آن از دهه فجر شروع خواهد شد، شهرک ماهیان زینتی محلات است که اولین شهرک ماهیان زینتی در سطح کشور است.

زمانی قمی توضیح داد: در حوزه های معادن سنگ، گل و ماهیان زینتی استعدادهای فراوانی در شهرستان محلات وجود دارد که باید زیرساخت های لازم برای توسعه بیشتر در این عرصه ها فراهم گردد.

لازم به ذکر است در اولین روز از دهه فجر با حضور استاندار مرکزی در محلات و همچنین مدیر کل صنعت، معدن و تجارت، مدیر شیلات جهاد کشاورزی استان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان محلات، دو پروژه مورد بهره برداری نهاده شد و کلنگ دو پروژه دیگر به زمین زده شد.

براساس این گزارش پروژه های مورد بهره برداری شامل کارخانه مکانیزه حلواسازی سنجاب و فاز دوم کارخانه سنگ ایران زمین بود و اولین شهرک ماهیان زینتی کشور و مسجد صاحب الزمان مجموعه ویژه گردشگری آبگرم محلات کلنگ زنی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "25 پروژه طی دهه فجر در محلات بهره برداری و کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 پروژه طی دهه فجر در محلات بهره برداری و کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید