7 ساحل خیره کننده در آلبانی Albania

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، برترین سواحل آلبانی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره برترین سواحل آلبانی ، سخن خواهیم گفت. پس اگر قصد سفر به آلبانی را دارید با خبرنگاران همراه باشید.

7 ساحل خیره کننده در آلبانی Albania

جمهوری آلبانی کشوری است در جنوب شرقی قاره اروپا، مرکز این کشور تیرانا است. در حدود یک سوم این کشور جنگلی است.

خط ساحلی جنوبی آلبانی، با دهکده های سنتی دوست داشتنی، خیابان های سنگی و کلیساهای ارتدوکس کوچک، دارای سواحل بسیار زیبا با آب های بکر و تازه است و رقابت نزدیکی با یونان دارد اما به نصف قیمت یونان! اگر شما از خلیج های ساحلی خسته شده اید، می توانید به سمت چشمه های طبیعی نزدیک ساراندا یا کرانه های دریاچه در نزدیکی مرز مقدونیه بروید - آلبانی دارای شگفتی های فراوان است. نام بردن تمام سواحل زیبای آن غیرممکن است، اما ما در اینجا یک فهرست از برترین سواحل خیره کننده در آلبانی را به شما معرفی می کنیم.

دریمیدز - Drymades

ساحل دریمیدز (Drymades) ممکن است زیباترین ساحل آلبانی باشد؛ یک خلیج کوچک در نزدیکی روستای درمی (Dhërmi) با یک صخره بزرگ که ساحل سنگی را از ساحل شنی جدا نموده است، این ساحل محل مناسبی برای وقت گذراندن و استراحت است. ساحل دریمیدز شلوغ نیست، حتی در تابستان، پس این ساحل را در فکر خود داشته باشید.

موقعیت و لوکیشن ساحل دریمیدز را در لینک زیر ببینید:

Drymades Beach, 9700, Dhërmi, Albania

درمی - Dhërmi

در نزدیکی ساحل دریمیدز ، ساحل درمی (Dhërmi) یکی از مشهورترین مکان های آلبانی را خواهید دید، یک نوار از صخره های سفید که کنار آب های فیروزه ای قرار گرفته اند. این ساحل یکی از طولانی ترین ساحل هاست و در تابستان شلوغ ترین بخش منطقه ساحلی ریویرا (Riviera) است، اما می توانید نقاطی دور از شلوغی نیز پیدا کنید حتی در اوج فصل های شلوغ.

موقعیت و لوکیشن ساحل درمی را در لینک زیر ببینید:

Dhërmi Beach, Albania

هیمارا - Himara

روستای هیمارا (Himara) یکی از پررفت و آمدترین نقاط در منطقه خلیجی ریویرا (Riviera) آلبانی است، اما هنوز جذابیت خود را از دست نداده است. چندین سواحل زیبا در نزدیکی شهر وجود دارد، مانند ساحل لیوادی (Livadhi)، یک ساحل سنگی سفید که با درختان زیتون احاطه شده است، و در یک محیط فوق العاده زیبا بین دریا و رودخانه واقع شده است.

موقعیت و لوکیشن ساحل لیوادی را در لینک زیر ببینید:

Livadhi Beach, Albania

برش - Borsh

بزرگترین ساحل آلبانی، ساحل برش (Borsh) است، یک ساحل شن و ماسه ای دست نخورده به طول 7 کیلومتر که در امتداد منطقه خلیجی ریویرا آلبانی واقع شده است. این ساحل که به وسیله گیاهان زیتون و قله های کوه های بلند احاطه شده است، با وجود زیبایی آن، یکی از سواحل کمتر بازدید شده در کشور است.

موقعیت و لوکیشن ساحل برش را در لینک زیر ببینید:

Borsh Beach, Rruga Plazhi, Borsh, Albania

ولوره - Vlora

شهر ولوره، سومین شهر بزرگ در آلبانی، محل سواحل دست نخورده خیره کننده است. با تورهای قایقرانی Teuta، می توانید از بندر ولوره به سواحل لو نرفته کارابورن (Karaburun) و سازان (Sazan) بروید، اما اگر ترجیح می دهید خودتان رانندگی کنید، به سمت جنوب حرکت کنید و به سواحل راویمه (Radhime) یا اوریکوم (Orikum) بروید.

موقعیت و لوکیشن شهر ولوره را در لینک زیر ببینید:

Vlora, Albania

ساراندا - Saranda

شهر ساحلی ساراندا (Saranda)، مرکز غیر رسمی منطقه خلیجی ریویرا آلبانی است. این شهر به دلایل بسیاری یکی از پرطرفدار ترین نقاط کشور است: شهر ساراندا در نزدیکی مرز با یونان در مقابل جزیره کورفو واقع شده است و دارای سواحل باشکوه بسیاری مانند ساحل پولباردا (Pulebardha) است، ساحل سنگی احاطه شده با آب های طبیعی و افسانه ای.

موقعیت و لوکیشن شهر ساراندا را در لینک زیر ببینید:

Pulebardha, Butrint National Park, Saranda, Albania

کسامیل - Ksamil

ساحل کسامیل (Ksamil) در جنوب ساراندا، یکی از برترین مقاصد ساحلی در آلبانی است. کسامیل به علت زیبایی آن بعلاوه مروارید یونانی نامیده می گردد. این ساحل در یک منطقه زیبا قرار گرفته است، یک خلیج با سه جزیره کوچک که به وسیله شنا و یا قایق قابل دسترسی هستند و به وسیله آب های فیروزه ای محصور شده اند. ما پیشنهاد می کنیم که در ماه آگوست از رفتن به کسامیل اجتناب کنید زیرا بسیار شلوغ است.

موقعیت و لوکیشن ساحل کسامیل را در لینک زیر ببینید:

Ksamil Beach, 9760, Albania

منبع: تاپ تراول

به "7 ساحل خیره کننده در آلبانی Albania" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ساحل خیره کننده در آلبانی Albania"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید