شروع تبلیغ تورهای گردشگری برای تعطیلات خرداد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تبلیغ تورهای گردشگری برای تعطیلات خرداد از سوی بعضی از فعالان گردشگری شروع شده رئیس انجمن دفاتر مسافرتی کشور نیز گفته هیچ کدام نباید تعهدی برای مسافر ایجاد نمایند که از عهده انجامش برنیایند.

شروع تبلیغ تورهای گردشگری برای تعطیلات خرداد

مهر: اگرچه هنوز سفر تفریحی به شهرهای مختلف کشور، از سوی متولیان بهداشت به صورت رسمی اعلام نشده اما با اعلام آغاز تردد بین استانی، بعضی از افراد راهی جاده ها شده اند بعضی به بهانه سفر کاری و تعدادی نیز برای رفتن به خانه ها و ویلاهای شخصی و یا خانه اقوام و آشنایان. البته با علم به اینکه همچنان آثار باستانی و تفرجگاه ها و مراکز گردشگری تعطیل است و رسماً آغاز به کار ننموده اند. افرادی هم که هنوز برای سفر تفریحی مردد هستند، راهی مناطق طبیعی نزدیک به شهرهای محل سکونت شأن شده اند تا در سفرهای یک روزه خود، مسئله ای برای اقامت نداشته باشند.

از طرفی تبلیغات برای تورهای گردشگری به خصوص طبیعتگردی آغاز شده است و بعضی با مجوز و یا بدون مجوز اقدام به تبلیغ تور برای روزهای آخر ماه رمضان یا تعطیلات نیمه خرداد نموده اند.

در این باره حرمت الله رفیعی مدیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: در واقع نمی توانیم بیکار بمانیم. به همکاران خودم اعلام نموده ام که از الان برای اوایل خرداد تبلیغاتشان را آغاز نمایند منتها هیچکدام نباید تعهدی به مسافران بدهند که نتوانند از عهده اجرای آن برآیند.

وی در ادامه گفت: باید تعهدی بدهند که بتوانند اجرایش نمایند نه اینکه به این بهانه پولی از مردم گرفته گردد و بعد بگویند که دولت اجازه سفر کردن را نداد. برای سفرهای خارجی هم تا شرکت های هواپیمایی اعلام ننمایند که مسافر می برند و یا می آورند کسی نمی تواند فروش بلیت داشته باشد.

رفیعی اضافه کرد: اکنون می توان برای مناطقی که شرایط سفید دارند رفته رفته تبلیغ سفر کرد. البته مشروط به اینکه همین شرایط باقی بماند و توان اجرای آن تور را داشته باشند.

منبع: توریسم آنلاین

به "شروع تبلیغ تورهای گردشگری برای تعطیلات خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تبلیغ تورهای گردشگری برای تعطیلات خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید