تربیت بن بست شکن ها در شرایط جنگ اقتصادی لازم است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، حمیدرضا نظری عصر شنبه در جمع فرهنگیان استان اصفهان گفت: در یک دوره عده ای از دانش آموزان در مقابل استکبار ایستادند و روز 13 آبان را رقم زدند و امروز هم برای شکستن جنگ نرم و اقتصادی احتیاج به بن بست شکن ها داریم.

تربیت بن بست شکن ها در شرایط جنگ اقتصادی لازم است

وی با اشاره به اینکه وظیفه معلمین و مدیران مدارس است که این افراد را تربیت نمایند، اضافه نمود: تا زمانی که دانش آموزان را با سیستم دریافت جایزه تشویق به کارهای خوب می کنیم قطعا تا بزرگسالی اگر به خاطر کار خوب پاداش دریافت ننمایند بی انگیزه و ناراحت می شوند.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان اصفهان گفت: در این سیستم اگر به ازای انجام کار بد جایزه بزرگتری پیشنهاد بدهند قطعا چون با این سیستم تربیت شکل گرفته، قطعا به همین سمت می روند.

وی با اعلام اینکه باید انگیزه کار خوب را برای دانش آموزان نهادینه کرد که تا انتها عمر راهشان همان گردد، اضافه نمود: بن بست شکن ها باید قدرت ایستادگی در مقابل تغییر، مداومت روی یک حرکت مثبت با همان انگیزه اول برای تحقق آرمان ها و توانایی لازم برای انجام کار بر اثر مهارت و مطالعه را داشته باشند.

نظری با بیان اینکه مدارس علی رغم اقداماتی که انجام می دهند اما خروجی قابل توجهی در جامعه ندارند و هر روز شاهد پسرفت اخلاق در اجتماع هستیم، افزود: علی رغم اتفاقات خوشایندی که در جامعه دلگرم آن هستیم اما شاهد اتفاقات ناگوار هم هستیم که به عنوان والدین و مسئولان باید قدری تعامل کنیم و جدی تر بیاندیشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تربیت بن بست شکن ها در شرایط جنگ اقتصادی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تربیت بن بست شکن ها در شرایط جنگ اقتصادی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید