کوشش برای انجام پرداخت های پرسنلی آموزش و پرورش تا قبل از سرانجام سال

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تهران (پانا) - سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش با تشریح شرایط اقتصادی، گفت باهمکاری خوب سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانه داری کل کشور کوشش می گردد تمامی پرداخت های پرسنلی تا قبل از خاتمه سال انجام گردد.

کوشش برای انجام پرداخت های پرسنلی آموزش و پرورش تا قبل از سرانجام سال

سعید عسکری در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشورکه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید، اظهار کرد: تعامل دو طرفه یکی از عوامل تسریع در انجام امور اقتصادی است.

وی اضافه کرد: با کوشش های صورت گرفت تمام بودجه تخصیص یافته در سال اقتصادی جاری، را دریافت کردیم هرچند هزینه ها افزایش یافته است اما بودجه امسال، از نظر ریالی نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است.

عسکری توضیح داد: لازم است؛ مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، بودجه هر ردیف بودجه ای را در همان محل، هزینه نمایند.

وی با تاکید بر صرف جویی در هزینه ها، ادامه داد: با کوشش های صورت گرفته بودجه تخصیصی سال 1401 آموزش و پرورش افزایش یافته است البته تعدادی از استان ها پیش بینی خوبی از عایدیها و هزینه ها ارائه دادند که در تدوین بهتر بودجه پیشنهادی موثر بود.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع از کوشش برای افزایش پوشش بیمه ای اطلاع داد و توضیح داد: در سال اقتصادی جاری، با کوشش های صورت گرفته اعتبار سنوات ارفاقی ایثارگران و معلمان استثنایی دریافت و به ادارت کل آموزش و پرورش استان ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای متخصص در حوزه های اقتصادی امری لازم است لذا مدیران کل، در بکارگیری نیروها در سمت های حساس باید بیش از پیش دقت نمایند.

عسکری گفت: با توجه به اتمام سال اقتصادی، اسناد اقتصادی به موقع ارائه گردد تا پرداخت های پرسنلی قبل از خاتمه سال انجام گردد. لذا ارائه گزارش اعتبارات پرداختی امسال و نحوه بستن سال اقتصادی باید با نهایت دقت انجام گردد.

وی با تاکید بر عدم تعهد مازاد براعتبارات تخصیص یافته، ادامه داد: دریافت و هزینه عایدی اختصاصی دراستان ها باید با برنامه و براساس قوانین و مقررات باشد. لذا دستورالعمل جامعی بابت نحوه هزینه کرد عایدی اختصاصی به استان ها ارسال خواهد شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، اذعان کرد: لازم است مدیران کل با توجه به خاتمه سال نهایت همکاری و تعامل را با معاونت های برنامه ریزی و توسعه منابع داشته باشند.

وی از کوشش دستگاه های ذی ربط برای تسویه پرداخت های پرسنلی تا خاتمه سال اطلاع داد واضافه کرد: بخشنامه جابجایی و ساماندهی نیروی انسانی در هفته آینده به استان ها ارسال خواهد شد.

عسکری گفت: نظارت کاملی بر ارقام دریافتی و هزینه کرد آن در سطح استان صورت گیرد و به برترین شکل ممکن و برترین خروجی ممکن هزینه ها صورت گرفته دارای اثر بخشی باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کوشش برای انجام پرداخت های پرسنلی آموزش و پرورش تا قبل از سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای انجام پرداخت های پرسنلی آموزش و پرورش تا قبل از سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید