شرح دادستان کل درباره اقدامات 2 جاسوس فرانسوی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با اشاره به حربه های دشمن از جمله تهاجم فرهنگی و جنگ مالی، ایجاد اختلاف بین مردم، سلب اعتماد مردم با بذرافشانی ناامیدی و شایع کردن دروغ عنوان نمود: دشمن بسیار کوشش می نماید و با هر وسیله و از هر راهی برای انتقام گیری و ضربه زدن به ملت ایران استفاده می نماید، اما بصیرت و آگاهی ملت مانع می گردد.

شرح دادستان کل درباره اقدامات 2 جاسوس فرانسوی

به گزارش تسنیم، وی اضافه نمود: به طور نمونه یک کشور اروپایی که خود را مهد تمدن و آزادی می داند زن و مرد فرانسوی را زیرپوشش جهانگرد وارد ایران می نماید، اما غافل از اینکه نیرو های اطلاعاتی و امنیتی بر آن ها سوارند و فعالیت های آن ها را رصد می نماید و مدتی در ایران مستقر می شوند و به شهر های مختلف و محافل مختلف می فرایند و مجالسی را تشکیل می دهند.

منتظری اعلام کرد: هدف این بوده که به عناصر وابسته درون کشور بیاموزند که از شرایط کنونی چگونه استفاده نمایند و مردم را به مبارزه و مخالفت با نظام به خیابان ها بکشانند و عده ای از جیره خواران خود را آموزش می دادند که چگونه در شهر های مختلف مردم را به بهانه های مختلف جمع و با شرارت از این شرایط سوءاستفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه این حربه را در بعضی کشور ها به نتیجه رساندند، گفت: در ایران نیز در سال 78، 88 و 98 این ترفند را پیاده کردند، اما حضور و بصیرت مردم اهداف آن ها را به نابودی کشاند.

منبع: فرارو

به "شرح دادستان کل درباره اقدامات 2 جاسوس فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح دادستان کل درباره اقدامات 2 جاسوس فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید