خبر مهم برای مستاجرها

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران : بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات یاری ودیعه اجاره مسکن در سال 1401 به مستاجرها، ثبت نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 12 خردادماه به وسیله سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir شروع می گردد.

خبر مهم برای مستاجرها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای از شروع ثبت نام متقاضیان تسهیلات یاری ودیعه مسکن از روز پنج شنبه 12 خردادماه به وسیله ثبت درخواست در سامانه طرح های حمایتی مسکن اطلاع داد.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات یاری ودیعه اجاره مسکن در سال 1401 به مستاجرها، ثبت نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 12 خردادماه به وسیله سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir شروع می گردد.

به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده 4 قانون جهش فراوری مسکن به منظور حمایت از مستاجرهادر امسال تا سقف 40 هزار میلیارد تومان تسهیلات یاری ودیعه مسکن به وسیله معرفی وزارت راه و شهرسازی به وسیله بانک های عامل پرداخت می گردد. سقف تسهیلات یاری ودیعه مسکن در تهران، مراکز استان ها و سایر نقاط شهری به ترتیب 100، 70 و 40 میلیون تومان مصوبه و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن 18 درصد و طول دوره بازپرداخت 5 ساله است.

منبع: توریسم آنلاین

به "خبر مهم برای مستاجرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم برای مستاجرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید