رضا قاسمی: با حمایت می توانم برای سومین بار سهمیه المپیک بگیرم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، رضا قاسمی، دونده سرعتی ایران می گوید، اگر حمایت گردد می تواند برای سومین بار سهمیه المپیک بگیرد.

رضا قاسمی: با حمایت می توانم برای سومین بار سهمیه المپیک بگیرم

رضا قاسمی که توانست در مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن 2019 تهران در دوی 60 متر قهرمان گردد در گفت وگو با وبلاگ ارم گفتگو اظهار کرد: مسابقات خیلی خوبی بود. هر ساله این مسابقات برگزار می شد اما فکر می کنم سال جاری نسبت به قبل شرایط بهتر بود. کیفیت مسابقات خوب بود و این سبب می گردد که رکورد ورزشکاران بالا برود.

وی در مورد رقبایش ادامه داد: رقبای خوبی از مالزی و عمان داشتم. البته مهری رضایی و مهران حسینی نیز رقبای خوبی بودند. با حضور 4 رقیب خوب توانستم با رکورد 6.70 قهرمان شوم.

قاسمی اعلام کرد: امیدوارم که این مسابقات در سال آینده بهتر گردد. برای ادامه داشتن این مسابقات باید دید شرایط مالی و بودجه فدراسیون به چه شکل است.

دونده سرعتی ایران در ادامه در مورد المپیک 2020 گفت: هنوز رکوردهای ورودی المپیک را اعلام نکرده اند. اما شرایط نسبت به گذشته سخت تر شده است. اگر از سوی فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت شوم می توانم برای سومین دوره سهمیه المپیک بگیرم.

قاسمی گفت: در المپیک صعود به مرحله نیمه نهایی و نهایی نتیجه خوبی است. ولی قطعاً ورودی المپیک مهم تر است. من امیدوارم بتوانم در 100 یا 200 متر سهمیه المپیک بگیرم.

وی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو نیز گفت: مسابقات قهرمانی آسیا - قطر پیش روی ما است و ما 4 دونده خوب در 100 متر داریم. پیشنهادم به فدراسیون این است که تیم 4 در 400 متر را برای نخستین بار راهی مسابقات آسیا کند تا بتوانیم در آسیا صاحب مدال شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رضا قاسمی: با حمایت می توانم برای سومین بار سهمیه المپیک بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا قاسمی: با حمایت می توانم برای سومین بار سهمیه المپیک بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید