ساناز سماواتی: هر که خوب پول بدهد، نقش اول فیلم می گردد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، ساناز سماواتی، بازیگر سریال قصه هزار افسون گفت: زمانی انتخاب بازیگر برای یک نقش بر اساس صلاحیت و توانایی بود، اما امروزه متأسفانه بعضی بر اساس تعداد فالوئر (دنبال نماینده) بازیگر انتخاب می نمایند. یعنی اینفلوئنسر ها (تاثیرگذار های مجازی) بازیگر شده اند.

ساناز سماواتی: هر که خوب پول بدهد، نقش اول فیلم می گردد

به گزارش ایرنا، ساناز سماواتی گفت: امروزه مسائل اقتصادی در فراوری فیلم و سریال، به عنوان اصل مهم تصمیم گیری مطرح است. بعضا نقش ها به فروش می رسند و هر کسی که پول خوب می پردازد، بازیگر نقش اول فیلم یا سریال می گردد. گویی دیگر مهم نیست چنین بازیگری توانایی و صلاحیت هنری دارد یا نه؟

وی اضافه نمود: قبلاً افراد درست، با تجربه های درست، در جای درست می نشستند. اما متأسفانه امروزه این گونه نیست و مسائل اقتصادی روی همه چیز تأثیر گذاشته و برای همین مخاطب، بیشتر فیلم ها و سریال های قدیمی شبکه آی فیلم را دیدن می نماید.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره معیارهایش برای بازی در یک اثر سینمایی یا تلویزیونی و پذیرش نقش شرح داد: اصلی ترین معیارم، خود نقش و گروهی است که باید با آن ها کار کنم.

کار کردن با گروهی که قبلاً با آن ها کار نموده باشم، برایم مجذوب کننده تر و دل نشین تر است و البته در نهایت مبلغ قرارداد هم مهم است.

منبع: فرارو

به "ساناز سماواتی: هر که خوب پول بدهد، نقش اول فیلم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساناز سماواتی: هر که خوب پول بدهد، نقش اول فیلم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید