سرمایه گذاران از تسهیلات ارائه شده در خراسان شمالی استقبال نمی کنند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود میزان استقبال سرمایه گذاران از تسهیلات رونق تولید در این استان اندک باشد.

سرمایه گذاران از تسهیلات ارائه شده در خراسان شمالی استقبال نمی کنند

رضازاده در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ارم گفتگو، با اشاره به اینکه این تسهیلات در سال گذشته نیز برای سرمایه گذاران ارائه شد، اضافه کرد: سال گذشته نیز استقبال چندانی از این تسهیلات نشد.

وی با بیان اینکه نرخ تسهیلات ارائه شده 18 درصد است، ادامه داد: بالا بودن این نرخ سبب شده تا سرمایه گذاران از این تسهیلات استقبال چندانی نداشته باشند.

رضازاده تاکید کرد: از آنجایی که خراسان شمالی به لحاظ زیرساخت های سرمایه گذاری ضعیف است باید مشوق های سرمایه گذاری در این استان در نظر گرفته شود تا سرمایه گذاران راغب به امر سرمایه گذاری در این استان شوند.

وی شرح داد: خراسان شمالی نیازمند مشوق های ارزان قیمت سرمایه گذاری برای حضور سرمایه گذاران در این استان است.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که پیش بینی برای حضور سرمایه گذاران به منظور امر سرمایه گذاری برای تسهیلات ارائه شده در سفر رئیس جمهور به چه شکل است؟ گفت: این تسهیلات نیز با نرخ 18 درصد است اما از آنجایی که امر سرمایه گذاری با مشارکت سازمان هایی همچون ایدرو و ایمیدرو صورت می گیرد، پیش بینی می شود از آن ها استقابل خوبی انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمایه گذاران از تسهیلات ارائه شده در خراسان شمالی استقبال نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران از تسهیلات ارائه شده در خراسان شمالی استقبال نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید