عربستان شب گذشته 42 بار یمن را بمب باران کرد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب خاطرنشان کرد که جنگنده های عربستان در ساعات گذشته بیش از 42 نوبت استان های صعده و حجه در شمال این کشور را بمباران کردند.

عربستان شب گذشته 42 بار یمن را بمب باران کرد

عربستان

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، سریع اضافه نمود: در حملات هوایی عربستان، خسارت های بسیاری به منازل مسکونی و زمین های زراعی شهروندان در استان های حجه و صعده وارد شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی با گلوله توپخانه و سلاح های سنگین منازل مسکونی شهروندان در شهر الدریهمی واقع در استان الحدیده که در محاصره آن ها است، را هدف قرار دادند.

حملات هوایی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پیروز شدند تا عملیات هجومی ائتلاف سعودی در منطقه جیزان عربستان را دفع نمایند که منجر به کشته شدن شماری از نیروهای سعودی شد.

یمن

با وجود آنکه مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز 29 شهریور گفته بود که نیروهای این کشور حملات پهپادی و موشکی به عربستان را متوقف می نمایند، اما جنگنده های عربستان همچنان مناطق شمالی این کشور را بمباران می نمایند.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با یاری و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی شروع کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از هزاران یمنی کشته شدند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "عربستان شب گذشته 42 بار یمن را بمب باران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان شب گذشته 42 بار یمن را بمب باران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید