مقام یمنی: بر سر حقوق قانونی ملت یمن، هیچ مذاکره ای صورت نمی گیرد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، وزیر مختار سفارت یمن در سوریه با بیان اینکه مسائل ملت یمن معلول محاصره و تجاوز سعودی-آمریکایی است، گفت که درباره مسائل اصلی هیچ امتیازدهی وجود نخواهد داشت.

مقام یمنی: بر سر حقوق قانونی ملت یمن، هیچ مذاکره ای صورت نمی گیرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ارم گفتگو، رضوان الرحیمی وزیر مختار سفارت یمن در سوریه از مواضع و کوشش عمان در حل بحران یمن قدردانی کرد.

الرحیمی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که کوششهای عمان برای کاهش مسائل انسانی مردم یمن بسیار مهم است و ملت این کشور این کوششها را فراموش نمی نمایند.

وی با بیان اینکه مسائل ملت یمن معلول محاصره و تجاوز سعودی-آمریکایی است، خاطر نشان کرد، درباره مسائل اصلی هیچ امتیازدهی وجود نخواهد داشت.

این مقام یمنی خاطر نشان کرد، دلیل ندادن امتیاز، این است که این مسائل، حق اصولی، مشروع و ثابت ملت یمن است و هر گونه کوشش برای ارتباط دادن آن با مسائل نظامی و سیاسی، محرومیت مردم یمن از ساده ترین حقوق آن است.

الرحیمی تأکید کرد، هر هیأتی که به یمن می آید نباید بر سر چیزی که حق مردم این کشور است، مذاکره کند.

وی خاطر نشان کرد، این هیأتها باید بدانند که ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی که در جنگ شکست خورده است، نخواهد توانست به وسیله مذاکره به مطامع خود دست پیدا کند.

این مقام یمنی در سرانجام توضیح داد، مسئولان سعودی و آمریکایی باید تجاوز خود را متوقف نمایند و به محاصره ظالمانه ملت یمن سرانجام دهند.

این در حالی است که یک هیأت از عمان یکشنبه هفته جاری وارد صنعاء مرکز یمن شد تا بر اساس اصل حسن همجواری و منافع مشترک، شرایط این کشور را آنالیز کند.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "مقام یمنی: بر سر حقوق قانونی ملت یمن، هیچ مذاکره ای صورت نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام یمنی: بر سر حقوق قانونی ملت یمن، هیچ مذاکره ای صورت نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید