راهنمای سفر

راهنمای سفر به بلژیک

موقعیت جغرافیایی و زبانبلژیک از شمال با هلند، از شرق با آلمان و ازجنوب با فرانسه همسایه است. این همسایگی ها در تنوع زبان بلژیک تاثیر گذشته و این روزها مردم بلژیک به سه زبان هلندی، فرانسوی و آلمانی صحبت می نمایند. ناگفته نماند که گویش ورهای این سه زبان...

12 مرداد 1401

سفر را با لوکس ترین قطارهای جهان تجربه کنید

سفر با قطار و لذت بردن از منظره ها بسیار لذت بخش است. قطارهای لوکس بالاترین سطح امکانات، خدمات را به مسافران ارائه می دهند و مسافر دیگر نیازی به هتل برای استراحت ندارد! همراه خبرنگاران باشید.

21 خرداد 1401

تعطیلات را به سبک افراد پیروز بگذرانید

عادات افراد پیروزاگر دقت نموده باشید، تعداد روزهای تعطیل تقویم، از تعطیلات بزرگ و مهمی مثل اعیاد گرفته تا مناسب های دیگر، آنقدر زیاد است که احتیاج به یک برنامه ریزی درست دارد. افراد پیروز به خوبی می دانند که چطور باید از این تعطیلات استفاده نمایند. این...

14 اسفند 1400

راهنمای سفر به آلاشت؛ شاهکاری از خلقت در سوادکوه

یکی از مناطق دیدنی استان مازندران، آلاشت نام دارد؛ آلاشتی که جای جایش زیبایی های خلقت خداوند را به گردشگران یادآوری می نماید. با ما در راهنمای سفر به آلاشت همراه باشید تا قدری شما را با دیدنی های معروف آلاشت آشنا و برای سفر ترغیبتان کنیم.

3 فروردین 1400

آشنایی با هزینه های سفر به استانبول

هزینه سفر به استانبولهزینه سفر به استانبول : استانبول یکی از عظیمترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می نماید و تنها شهر عظیم دنیا است که در دو قاره واقع شده است.

2 تیر 1399

معرفی مرکز خرید تفلیس مال گرجستان

مرکز خرید تفلیس مال گرجستاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با مرکز خرید تفلیس مال کشور گرجستان آشنا خواهیم کرد.

27 اسفند 1398

موزه هایی برای بچه ها

موزه ها نقش مهمی در تامین نیازهای اجتماعی و تاریخی بچه ها دارند و از این رو لازم است که در کشور ما نیز به موضوع گردشگری کودک و ویژگی و شرایط موزه های دوست داشتنی برای بچه ها توجه گردد تا بتوان هرچه بیشتر از کارکرد آموزشی موزه ها استفاده کرد.

6 شهریور 1398

تالاب های بین المللی هرمزگان آماده حضور گردشگران

بندرعباس - خبرنگاران - تالاب ها درعین حال که بزرگترین تثبیت کننده های کربن گازی هستند، منشاء اصلی تغییرات اقلیمی به شمار می روند و در حوزه گردشگری نیز فرصتی مناسب برای دیدن زیبایی هایی طبیعت محسوب می شوند.

9 تیر 1398

معرفی خیابان های معروف دبی

خیابان های معروف دبیامروزه شهر دبی به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری جهان، سهم بزرگی را در جذب توریست به خود اختصاص داده است. شهری که طی پنجاه سال اخیر با سرمایه گذاری هایی که در آن صورت گرفته دستخوش تغییراتی قرار گرفته تا محلی جذاب و لذت بخش برای تمامی...

5 تیر 1398

نویسنده ای نهادساز، در عرصه کتاب خوانی

در نخستین برنامه مهرآیین کانون، عصر یک شنبه 5 اسفند جمعی از نویسندگان، منتقدان، ناشران، مسئولان فرهنگی و فعالان حوزه ترویج کتاب خوانی برای نکوداشت علی اصغر سیدآبادی، در سالن غدیر کانون پرورش فکری گرد هم آمدند.

4 تیر 1398