تقدیر مدیرعامل شرکت ملی پست از رانندگان شبکه پستی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران-رمضانعلی سبحانی فر در پیامی روز ملی حمل و نقل را به رانندگان ناوگان شبکه پستی کشور تبریک و از خدمات این قشر از کارکنان قدردانی کرد.

تقدیر مدیرعامل شرکت ملی پست از رانندگان شبکه پستی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ارم گفتگو، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، متن پیغام مدیرعامل شرکت ملی پست به توضیح زیر است:

اقتصاد جمهوری اسلامی ایران از دیرباز مرهون کوشش های مردان و زنان شاغل در تمام صنوف بوده است. یکی از صنوفی که نقش بی بدیلی را در طول این سال ها ایفا نموده اند، کوششگران صنعت حمل و نقل در تمامی رده ها می باشند. در جامعه امروز فعالان عرصه حمل و نقل نقش بسیار حیاتی در توسعه مالی دارند و قطعاً کوششگران این عرصه به خوبی مطلع هستند که راستا توسعه و پیشرفت حاصل نمی گردد مگر با منظره به هدفی والاتر در این راستا که انشاءالله با همت و تدبیری شایسته تحقق می یابد.

شرکت ملی پست از دیرباز به عنوان یکی از ارکان مهم در صنعت حمل و نقل کشور نقش گسترده و حیاتی در ارائه خدمات این حوزه ایفا می نماید و نقش بزرگ آن برهیچکس پوشیده نیست.

بیست و ششم آذرماه که در تقویم رسمی کشور به پاس خدمات ارزنده این قشر و برای مطلعی هرچه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی این بخش بزرگ از اقتصاد ایران زمین، به عنوان روز ملی حمل و نقل نام گرفته است، فرصت مغتنمی است تا از کوشش های شبانه روزی و و طاقت فرسای رانندگان و سایر دست اندرکاران بخش حمل ونقل در شبکه پستی کشور قدردانی نمایم.

امید است در ظلّ عنایات حضرت حق تعالی، همچنان منشأ خدمات ارزنده ای برای ملت شریف ایران اسلامی

منبع: خبرگزاری آریا

به "تقدیر مدیرعامل شرکت ملی پست از رانندگان شبکه پستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر مدیرعامل شرکت ملی پست از رانندگان شبکه پستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید