دعوت از 703 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین Tech Draw انتاریو

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، استان انتاریو دیروز مورخ 14 می در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری از 703 متقاضی دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه نمایند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو برای متقاضیانی دعوتنامه صادر نموده است که در یکی از شش شغل زیر که مربوط به فناوری هستند سابقه کار داشته اند:

دعوت از 703 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین Tech Draw انتاریو
  • مدیران سیستم های اطلاعات و کامپیوتر NOC 0213
  • مهندسان کامپیوتر NOC 2147
  • مدیران دیتا و تحلیلگران سامانه داده ها NOC 2172
  • طراحان و مهندسان نرم افزار NOC 2173
  • توسعه دهندگان رسانه های تعاملی و برنامه نویسان کامپیوتر NOC 2174
  • طراحان و توسعه دهندگان وب NOC 2175

امتیاز این متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS بین 421 تا 451 بوده است. این امتیاز پایین ترین حد در تاریخ Tech Draw است. اگر متقاضیانی که در جدیدترین Tech Draw برنامه مهاجرت استانی انتاریو دعوت شدند از طرف استان هم انتخاب شوند 600 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی کسب خواهند کرد و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

استان انتاریو یکی از 9 استانی است که که برنامه مهاجرتی آنها با اکسپرس انتری مرتبط است. تنها استانی که برنامه مهاجرت استانی ندارد کبک است. متقاضیانی که از طرف انتاریو اعلانیه تمایل یا NOI دریافت می نمایند باید واجد شرایط راستا اولویت های سرمایه انسانی باشند.

Tech Draw چیست؟

Tech Draw های برنامه مهاجرت استانی انتاریو به وسیله راستا مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی انجام می شوند؛ این راستا به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال در پی متقاضیانی بگردد که واجد شرایط این راستا هستند.

جاب آفر یا پیشنهاد شغل در راستا اولویت های سرمایه انسانی جزو شرایط ضروری نیست اما متقاضیان باید در صف انتظار اکسپرس انتری پروفایل داشته باشند. هدف از این پذیرش ها مشخصا انتخاب متقاضیان اکسپرس انتری واجد شرایطی است که در یکی از شش شغل مزبور حد اقل یک سال سابقه کار تمام وقت و مداوم و یا معادل آن سابقه کار پاره وقت داشته اند.

این پذیرش هم مانند سایر پذیرش های اکسپرس انتری مرتبط با برنامه مهاجرت استانی باعث انتخاب شدن تعداد بیشتری از نیروی کار شاغل در بخش تکنولوژی شده است. علیرغم همه گیری کرونا بعضی از شرکت های بخش تکنولوژی در کانادا مشغول استخدام و آماده ترمیم اقتصاد کانادا هستند. لطفا وبسایت و شبکه های اجتماعی وبلاگ ارم گفتگو را مرتبا پیگیری کنید تا به زودی در مطلبی جداگانه با این شرکت ها آشنا شوید.

منبع: ویزا موندیال

به "دعوت از 703 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین Tech Draw انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 703 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین Tech Draw انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید